loader
Foto

Galerie foto

Pasiunea pentru oameni face carieră. Gilles Ballot, invitat la Brilliant, pe TVR INFO

RECOMANDARI

Este unul dintre cei mai admiraţi şi respectaţi CEO din România, ţara care i-a trasat direcţiile din punct de vedere profesional, în urmă cu aproape 30 de ani.

 

Gilles Ballot a cunoscut piaţa din România în 1998, atunci când a lucrat vreme de doi ani pentru o companie franceză, provocările purtându-l mai apoi prin ţări ca Polonia, Belgia şi Franţa, deţinând roluri în departamente de achiziţii şi aprovizionare, marketing şi e-commerce.

(w882) Gilles Bal

Pentru invitatul emisiunii "Brilliant", succesul în retail se bazează pe orientare către nevoile consumatorului, pasiune şi viziune. Doar asumându-ţi riscuri te poţi bucura de oportunităţi unice şi experienţe care îţi vor modela personalitatea, revelându-ţi, în final, chemarea. Ascultându-l, veți afla ce face concret un CEO, cât de bine stapâneşte arta negocierii şi a empatiei.

Şi mai ales ce ar sacrifica pentru ca business-ul pe care îl conduce să rămâna profitabil indiferent de vreme şi vremuri. Puteţi urmări interviul cu Gills Ballot, la Brilliant, duminică, 25 mai, la TVR Info, de la ora 10:30.

Carismaticul lider consideră că ascultarea este secretul unei negocieri de succes. Dar recunoaşte că nu ar negocia o posibilă afacere care ar afecta mediul înconjurător. Gilles Ballot este preocupat de acest aspect şi de aceea susţine şi "programe de conștientizare în școli cu privire la protecția mediului înconjurător."

(w882) Gilles Bal

După 24 de ani, la întoarcerea în România, el a "regăsit o ţară modernizată". Conştient de faptul că românii sunt ataşaţi de valorile tradiţionale şi-a propus să aibă un număr din ce în ce mai mare de furnizori locali. Îşi doreşte, de asemenea, să dezvolte gastronomia românească şi acesta este motivul pentru care investeşte într-un proiect gastronomic ce promovează vinurile şi brânzeturile locale.

(w882) Gilles Bal

Deşi românii vor pe rafturi produse autohtone, caută totodată şi inovaţia şi sunt foarte atenţi la promoţii, remarca Gilles Ballot. Diversitatea alimentară, mai spune el, a crescut aşteptările consumatorilor.

El este de părere că  "o relație de încredere se construiește vorbind limba română" şi că "transparența joacă un rol important în consolidarea relației cu producătorul român."

Realizator Loredana Negrilă

 
Infertilitatea în România: O problemă demografică și socială urgentă | VIDEO

Declinul demografic din România reprezintă o problemă stringentă, reflectată în numărul alarmant de scăzut al nașterilor. Statisticile recente, ...

Boala, adesea privită ca o adversitate, poate fi interpretată ca o lecție fundamentală despre viață. O ediție "Eu pot!" despre curaj, reconectare ...

„Doamnelor și domnilor, să fie foarte clar, Calofir nu cântă!”

Vasile Calofir este invitat în emisiunea moderată de Adrian Enache la TVR 2. Cu ce compensează actorul lipsa glasului de privighetoare aflăm ...