Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

TVR 1 - lider de audienţă cu meciul România – Insulele Feroe

TVR.RO | Luni, 30 Martie 2015
Aproape 3 milioane de telespectatori cu ochii pe TVR 1 în minutul de aur! Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată duminică, 29 martie şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+ a fost cel mai urmărit program tv pe intervalul 19.00-20.50

Transmisă în direct de pe stadionul Ilie Oană din Ploieşti, între orele 19.00 şi 20.50, partida dintre România şi Insulele Feroe a adus TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, pe intervalul de desfăşurare a meciului. Rezultatul final, victoria României cu 1-0, a însemnat menţinerea poziţiei de lider a României în grupa F.

2.153.000 de români au vizionat în medie partida transmisă de TVR 1 la nivel naţional (11,7% rating* şi 20,5% share**). Şi la nivel urban TVR 1 s-a situat pe locul 1 cu peste un milion de telespectatori în medie (1.083.000 telespectatori, 10,7% rating şi 20,4% cotă de piaţă), dintre aceştia, 473.000 reprezentând publicul comercial (9,4% rating şi 20,7% share). Scorul meciului, calificat drept unul nu foarte spectaculos din punctul de vedere al jocului, a fost decis în minutul 21, când atacantul Claudiu Keşeru a înscris singurul gol al partidei.

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat la ora 20.49, când nu mai puţin de 2.976.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe stadionul de la Ploieşti (rating 16,1%, share 25,4%, la nivel naţional). Şi la nivel urban, cel mai urmărit minut a fost înregistrat 20.49, când 1.631.000 de telespectatori vizionau finalul partidei dintre reprezentativele României şi Insulelor Feroe (rating 16,2%, share 27,6%), respectiv 657.000 de persoane din segmentul comercial (rating 13%, share 25,5%).

(w640)

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

 

foto: AFP, Getty Images