Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Misiunea, viziunea şi valorile TVR

TVR.RO | Duminică, 10 Iunie 2012
   

 

MISIUNEA televiziunii publice

TVR trebuie să reprezinte principala sursă de informație, educație și divertisment a românilor. Trebuie să îmbogățească universul tuturor cetățenilor acestei țări, să–i ajute să își schimbe viața în bine sau în mai bine, să arate ce înseamnă libertatea, tradiția, respectul, diversitatea, echilibrul.

TVR trebuie să înlesnească o comunicare firească între românii din diferite regiuni, cu diferite origini, din diferite țări, apărând și păstrând tot ceea ce definește valoarea neamului românesc.

 

VIZIUNEA

Televiziunea publică este obligată să își recâștige rolul și locul în viața publicului său. O va face prin metodele decente și potrivite, bazându-se pe creativitate, corectitudine, prin susținerea tradiției și educației.

TVR trebuie să inspire publicul, să ofere perspective diferite, să aducă lumea – cu toata varietatea ei – în casele românilor de pretutindeni.

 

VALORILE

Telespectatorul

Este pe primul plan în munca și deciziile noastre

În scopul informării, educării, divertismentului – ne vom lua toate hotărârile și vom depune toate eforturile. Telespectatorul este cel care finanțează activitatea TVR, principalul acționar și singurul beneficiar.

Independența

Dorim să fim cei mai echilibrați și credibili furnizori de emisiuni, atât în producțiile non –ficțiune cât și ficțiune, în toate genurile și formatele. Ne propunem să fim imparțiali și independenți față de deciziile politice, comerciale sau care țin de diferite influențe sau ideologii.

Independența ne va face să luăm deciziile, oricare ar fie ele, numai în interesul telespectatorului.

Diversitatea

Publicul nostru vine din grupuri extrem de variate – generații diferite, culturi, religii, majorități sau minorități – drept pentru care una dintre valorile noastre, diversitatea, trebuie să se manifeste prin formate, tematici, genuri. Toate abordările noastre, toate poveștile de viață vor avea ca scop construcția unei societăți inclusive, nu fragmentate.

Excelența

Pentru că vrem să ne îmbogățim audiența , însemnă că standardele noastre trebuie să fie ridicate – atât din punct de vedere editorial cât și tehnic. Este obligația noastră să depistăm talente și să le cultivăm, așa încât să devină modele de participare și implicare.

Inovația trebuie să fie o permanentă preocupare, urmărind să construim noi modele de urmat, cu noi formate, vedete, stiluri, mijloace și moduri de comunicare.

Încrederea

Suntem deschiși, ascultăm toate opiniile, suntem transparenți pentru că încrederea publicului este un atu esențial.

Ne exprimăm orice idee politicos și ne precizăm regulile după care ne ghidăm. Publicul trebuie să ne redevină partener; iar parteneriat fără încredere, nu există.