Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

Cereri de ofertă TVR 2

TVR.RO | Vineri, 22 Iunie 2018
TVR 2 îşi propune consolidarea intervalului de prime-time prin programele deja consacrate, dar şi prin completarea cu un conţinut personalizat, care să atragă mai mult public tânăr.
Sigla tvr 2

Asfel, TVR 2 are în vedere realizarea unui produs de brand – un serial comedie family, dar vizează consolidarea atât a “day time”- ului, cât şi a “acces prime time”-ului, prin producţii de infotainment (poveşti de viaţă, noutăţi, parenting, educaţie financiară, familie, timp liber), respectiv de divertisment.

Postul TVR 2 urmăreşte atragerea tinerilor şi a unui public în principal cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, dar şi a publicului cu vârste sub 18 ani.

În acest context, TVR 2 lansează, pentru producătorii interni şi externi, o selecţie de oferte privind un program pentru copii cu vârste de 6-14 ani , o emisiune de „life style” – amenajări casă şi grădină, apartamente – şi una de modă, tendinţe, evenimente.

TVR 2 este deschis şi la alte propuneri de programe în afara listei de cereri de ofertă, în contextul în care ele se încadrează în politicile editoriale ale unui post public de televiziune.

Cererile de ofertă TVR 2 sunt următoarele:

  1. Magazin infotainment - day time, durata 48 minute, de luni pânâ vineri, core target public feminin
  2. Magazin divertisment - acces prime time, durata 50/80 minute, de luni până vineri, target public vârsta 18 +
  3. Serial comedie family / romantică - prime time, durata 20-25 minute, core target public vârsta 18+
  4. Emisiune pentru copii – divertisment, creativitate, durata 24/48 minute, day time, weekend, core target copii cu vârsta 6-14 ani
  5. Show divertisment – sâmbătă seara, durata 100 minute, core target public vârsta 18-49 ani
  6. Emisiune life style, design interior, amenajari, imobiliar, pentru casă, gradină şi apartament - day time, weekend, 24 de minute, core target public vârsta 18 +
  7. Magazin divertisment de familie – day time, duminica, durata 100 minute, audienţă generală, target naţional
  8. Magazin de modă, tendințe, show-biz, evenimente - day time/acces prime time, weekend, durata 24 minute, core target public vârsta 16+

Proiectele vor fi trimise pe adresa de e-mail tvr2@tvr.ro, cu menţionarea programului pentru care se trimite proiectul sau vor fi depuse la Registratura TVR (adresa: strada Ermil Pangrati, nr 28, sector 1, Bucureşti).

Proiectele trebuie să fie concise, să includă detalii despre conţinut, buget, abordarea vizuală a emisiunii, precum şi propuneri de prezentatori.

Vă rugăm să menţionaţi datele de contact ale autorului.

Data limită de depunere: 1 iulie 2018.

După prima etapă a selecţiei, autorii proiectelor selectate vor fi contactaţi de către reprezentanţii TVR 2 pentru continuarea discuţiilor.

Depunerea proiectelor şi analiza acestora de către comisia de selecţie nu constituie pentru SRTv obligaţia de a achiziţiona, produce sau difuza proiectele de programe propuse.