HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.84 DIN DATA DE 24.09.2010

| actualizat:
In temeiul prevederilor art.27 din Legea nr.41/1994, republicata, cu modificările şi completările ulterioare;
In conformitate cu misiunea sa de serviciu public de interes national, Societatea Romana de Televiziune reprezinta cel mai mare producator si difuzor de programe de televiziune din piata romana de profil. Intreg spectrul realitatilor social-politice, economice si culturale, interne si internationale, precum si obiectivele generale de divertisment, educatie si stiinta, sunt acoperite printr-o varitate de peste 150 de formate si genuri de emisiuni, cu frecventa zilnica sau saptamanala, difuzate pe cele 7 canale de emisie centrale, terestre si prin satelit, aflate sub sigla TVR: TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural, TVR International, TVR Info, TVR HD. In acelasi timp, alte zeci de titluri de programe (peste 50) sunt produse si difuzate cu frecventa mentionata anterior de cele 5 studiouri teritoriale TVR, atat pentru audienta regionala, cat si pentru cea nationala.
Pentru ca un astfel de "colos media" sa reziste pe o piata concurentiala afectata din plin de criza financiara interna si internationala, in care lupta pentru resurse a devenit din ce in ce mai dura, devine imperios necesar ca sistemul de management si structura organizatorica sa fie una moderna si performanta.
Altfel spus, indicatorul de performanta al TVR este reprezentat de un mix "calitate-cantitate" in a carui ecuatie au roluri la fel de importante atat numarul de telespectatori per unitate de timp si cota de piata, cat si gradul de satisfacere a celor mai exigente cerinte calitative.
Managementul institutiei propune un set de masuri organizatorice cu caracter de urgenta, insotit de un calendar de punere in aplicare a acestora, menite sa readuca SRTv in stare de functionare in sistem de management integrat.
La solicitarea Preşedintelui Director General al SRTV a fost realizată, în perioada 01.07.2010-01.09.2010, o analiză a fluxurilor de producţie şi a relaţiilor interdepartamentale, în scopul perfecţionării sistemului de organizare
In urma acestei analize s-au constatat o serie de probleme care perturbă activitatea curentă şi fac mai dificil actul managerial în principalele nivele de management(programe, editorial, achiziţii, drepturi de autor, arhivare, urmarire bugete, selectarea şi managementul resurselor umane şi tehnice, etc).
Lipsa unor mecanisme de organizarea muncii, supraveghere si control a alocatiilor din bugetul societătii pentru cheltuieli de investitii, achizitii, de producţie, urmărire a producţiei a generat o creştere a consumului de creând un deficit considerabil la data prezentei.
Analizele economice financiare de care actuala conducere a luat cunoştinţa reflecta un raport negativ în ce priveşte cheltuirea cu eficienţă a veniturilor SRTv ,conduc la concluzia necesitătii unei reorganizări a SRTv, necesitatea punerii unor noi baze în managementul acesteia având drept scop ducerea la îndeplinire a mandatului conferit de legea de organizare şi funcţionare a SRTv, de realizare a obiectului de activitate al acesteia.
Prezenta propunere de restructurare şi reorganizare are la bază o analiză a modului în care actuala structură organizatorică a DEIS, generată de decizia CA din 15 octombrie 2007, este adecvată sarcinilor Direcţiei, evoluţiilor tehnologice care au modificat fluxul de producţie al ştirilor şi imperativelor dezvoltării unei puternice componente online a DEIS. Astfel, am constatat următoarele disfuncţionalităţi:
1. Nu a existat nicio preocupare pentru integrarea funcţională a activităţii de ingest şi arhivare în activitatea Departamentelor de Ştiri şi, respectiv, Sport: statutul arhivei este neclar; nu există nici o corelare între colectivul de documentarişti şi noii angajaţi din colectivul de ingest; documentarea funcţionează ca un compartiment separat de producţia de ştiri, în loc să fie organic integrată în aceasta.
2. Structurile din componenţa DEIS au de trei ani conduceri interimare, ceea ce contravine bunelor practici manageriale, ucide motivaţia middle-managementului şi nu poate stimula creşterea performanţei.
3. Nu există nici la Ştiri, nici la Sport o structură care să se ocupe de ştirile online şi nici măcar o strategie în acest sens, în ciuda faptului că toate instituţiile media şi-au dezvoltat site-uri de informaţii. Nici măcar disponibilitatea Departamentului TVR New Media faţă de activitatea DEIS nu a fost valorificată corespunzător.
4. Nu există nici o structură, măcar informală, care să asigure un minimum de interactivitate a jurnalelor, în condiţiile în care tendinţa atât pe plan mondial cât şi naţional este de implicare a publicului în producţia de ştiri.
5. În cadrul actualelor structuri componente strict compartimentate, au apărut cazuri aberante în care unii angajaţi nu reuşesc să-şi acopere normele, în timp ce alţii au lucrat ore suplimentare. Aceasta se datorează faptului că nu există o structură care să gestioneze unitar resursele de producţie - cameramani, şoferi, regizori de emisie, etc.
6. Actuala structură organizatorică a DEIS nu este pregătită pentru producţia de emisiuni informative specializate, de ediţii speciale sau de dezbateri pe teme specifice DEIS, orice activitate în acest sens ducând la supraîncărcarea producătorilor existenţi.
7. Nu au fost create în cadrul DEIS posturi de înaltă specializare şi competenţă pe diferite domenii - economic, politic, social, externe, sportiv, etc. - ceea ce a dus la dependenţa de contribuţiile unor specialişti din exterior şi la realizarea unor materiale mediocre şi chiar la evitarea unor subiecte de impact major din cauza lipsei competenţelor editoriale în materie.
In ceea ce priveşte Departamentul Ştiri, în urma reorganizării din 2007, personalul a fost împărţit pe grupuri şi secţii. Analiza noastră a relevat o serie de disfunctionalităţi şi necorelări a structurii organizatorice cu necesităţile departamentului:
o flexibilitate redusă a personalului editorial datorită împărţirii artificiale în secţii, care a fost practic o formă fără fond, în absenţa unui numar suficient de redactori şi reporteri care să lucreze exclusiv în secţiile specializate
 reticenţa reporterilor de a răspunde la solicitările din alte domenii de interes
 gestionarea ineficientă a resurselor
 dificultăţi în imposibilitatea de a reacţiona prompt la evenimente şi de a acoperi corespunzător subiectele relevante
 lipsa totală de relevanţă a existenţei grupurilor, care creează diviziuni artificiale, ce nu se reflectă în activitatea curentă, specificul fiecărei funcţii fiind definit oricum prin fişa de post
Totodată, nu a existat până la 1 august 2010 nici o evidenţă reală şi verificabilă a activităţii personalului jurnalistic din Departamentul Ştiri, nici în privinţa orelor trecute în condica de prezenţă, nici în privinţa orelor suplimentare. Astfel s-a ajuns la situaţia aberantă a unui număr record de ore suplimentare care nu poate fi justificat de intensificarea activităţii Departamentului şi s-a instituit practica „economisirii" zilelor de concediu, pe care angajaţii nu le revendică, dar le pretind apoi sub formă de recuperări, deşi nu le-au fost refuzate cererile de concediu.
În ceea ce priveşte Departamentul Sport, am constatat că existenţa unui număr de trei redacţii separate a dus la:
- o gestionare ineficientă a resurselor umane existente, deoarece nu a fost pus în valoare potenţialul tuturor jurnaliştilor
- plafonarea profesională a personalului
- blocaje în comunicarea cu celelalte departamente ale DEIS.
Reorganizarea DEIS vizează exclusiv eficientizarea activităţii şi nu va avea ca urmare disponibilizări de personal. Dimpotrivă, solicităm repartizarea unor posturi vacante din cadrul SRTV, necesare bunei desfăşurări a activităţii şi îmbunătăţirii calităţii emisiunilor informative şi sportive şi urmărim valorificarea potenţialului personalului propriu, cu reducerea la minimum a numărului de colaboratori.
OBIECTIVE:
Adecvarea funcţiilor şi structurii organizatorice la fluxul de producţie al ştirilor în urma digitalizării producţiei de ştiri
Crearea şi dezvoltarea unei puternice componente online
Asigurarea interactivităţii cu publicul spectator şi plătitor de taxe, astfel încât SRTV să fie percepută ca o televiziune cu adevărat publică
Înscrierea activităţii informative a SRTV pe linia tendinţelor care se manifestă pe plan mondial în activitatea de televiziune/multimedia
Îmbunătăţirea calităţii materialelor jurnalistice
Integrarea arhivei şi documentării în activitatea celor două departamente care produc materiale jurnalistice (Ştiri şi Sport)
Dinamizarea activităţii DEIS și a structurilor componente prin eliminarea blocajelor decizionale rezultate din compartimentarea excesivă
O gestionare a resurselor eficientă şi unitară, astfel încât toţi angajaţii să-şi acopere normele şi să se reducă numărul de ore suplimentare
Întărirea spiritului de echipă
Asigurarea cu personal a emisiunilor informative şi sportive specializate, a evenimentelor speciale, ediţiilor speciale şi dezbaterilor.
Crearea în cadrul DEIS a unor resurse de competenţă editorială şi informare la un nivel superior celui existent în vederea îmbunătăţiri calităţii materialelor şi îndeplinirii misiunii publice de informare şi educare.
AVANTAJELE reorganizării DEIS:
- flexibilizarea resurselor umane atât la nivelul Direcţiei cât şi la nivelul fiecărei structurii componente
- o eficientizare a procesului managerial şi o mai bună gestionare a evenimentelor curente şi excepţionale
- acoperirea tuturor normelor de lucru şi reducerea orelor suplimentare
- valorificarea tuturor posibilităţilor oferite de digitalizarea producţiei de ştiri
- o prezenţă online relevantă a SRTV prin crearea unui site de ştiri şi a unui site de sport în cadrul site-ului general al instituţiei, după modelul BBC
- stimularea dezvoltării profesionale a angajaţilor
- clarificarea responsabilităţilor pentru conţinutul şi foma materialelor jurnalistice şi a jurnalelor de ştiri, precum şi a jurnalelor şi transmisiunilor sportive
Reorganizarea Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport urmăreşte:
1. înfiinţarea unui post de consultant pe probleme artistice/vizuale al directorului DEIS în vederearea armonizării tuturor aspectelor legate de producţie - lumini, cadre, aspect şi vestimentaţie ale întregii producţii a direcţiei
2. reorganizarea Departamentului Ştiri, redenumit Departamentul Emisiuni Informative, prin:
i. desfiinţarea grupurilor şi secţiilor existente
ii. înfiinţarea următoarelor colective:
a. Producţie şi Editare Emisiuni Informative
b. Ştiri Naţionale
c. Ştiri Externe
d. Ştiri Regionale
iii. înfiinţarea a cinci posturi de publicist comentator, pe domeniile economic, politic, social, externe şi regional, în cadrul Colectivului Producţie şi Editare Emisiuni Informative
iv. suplimentarea schemei de personal cu trei posturi de reporter S, două posturi de reporter M, un post realizator emisiuni rtv şi două de producător audio-video, toate în cadrul Colectivului Ştiri Naţionale
3. reorganizarea Departamentului Sport prin
- desfiinţarea structurilor componente existente
- înfiinţarea unui post de producător rtv știri (coordonator șştiri sportive) șşi a unui post de producător rtv ştiri (coordonator emisiuni șşi transmisiuni sportive) în subordinea Directorului Departamentului Sport
- înfiinţarea în subordinea Directorului Departamentului Sport a următoarelor colective: Colectivul Ştiri Sportive șşi Colectivul Emisiuni şi Transmisiuni Sportive
- înfiinţarea a două posturi de reporter (S) la Colectivul ȘStiri Sportive şi două posturi de publicist comentator la Colectivul Emisiuni şi Transmisiuni Sportive
4. crearea unui serviciu de resurse de producţie unitar în subordinea Directorului DEIS prin preluarea posturilor fostului Serviciu Resurse de Producţie din cadrul Departamentului Stiri şi cele ale fostului Serviciu Producţie din cadrul Departamentului Sport, a posturilor din cadrul Departamentului ȘStiri -Colectivul Administrare Resurse şi a postului de secretar economic din cadrul Departamentului Sport - Colectivul Administrare Resurse.
Noul Serviciu Resurse de Producţie va avea următoarele colective:
• imagine
• transport
• montaj
• organizare producţie
• emisie
• producători de teren
• grafică
• ingest, gestionare server șşi asistenţă tehnică
• administrativ-economic
5. Suplimentarea schemei de personal a Serviciului Resurse de Producţie cu următoarele posturi:
• La Colectivul Grafică: un post de grafician calculator șşi două posturi designer grafică (S).
• La Colectivul Ingest, Gestionare Server șşi Asistenţă Tehnică: două posturi de operator producţie rtv, necesare pentru a face faţă șşi sarcinilor de ingestare a materialelor sportive.
• La Colectivul Administrativ-Economic: un post de referent economist în economie generală.
6. crearea Serviciului Documentare Arhivă (Newsgathering) în subordinea Directorului DEIS prin:
- preluarea activităţii şi posturilor fostului Serviciu Documentare Planificare din cadrul Departamentului Ştiri (cu excepţia unui post de analist care va trece la Colectivul Ingest, Gestionare Server şi Asistenţă Tehnică) șşi a personalului care gestionează arhiva în cadrul Departamentului Sport
- preluarea unui post de producător rtv șştiri din cadrul fostului Grup Editare Producţie al Departamentului Ştiri
- suplimentarea schemei de personal cu patru posturi editori rtv ştiri (două posturi editori ştiri şi două posturi editori sport).
7. crearea unui Compartiment Ştiri şi Sport Online prin înfiinţarea următoarelor posturi: 1 post de editor rtv ştiri (coordonator), 6 posturi redactor (online) (3 posturi pt. ştiri şi 3 posturi pt. sport)șşi 2 posturi de editor imagine (online)
8. crearea Compartimentului Publicistică şi Evenimente Speciale prin:
- preluarea unui post vacant de editor rtv ştiri șşi a două posturi de producător rtv șştiri din cadrul fostului Grup Editare Producţie al Departamentului Ştiri
- preluarea postului de producător delegat (evenimente speciale) din cadrul fostului Grup Editare Producţie şi transformarea acestuia în producător audio video
- înfiinţarea a două posturi de producător audio video, a unui post de editor rtv șştiri (coordonator) şi a trei posturi de realizatori emisiuni rtv.
Crearea unor structuri unitare de gestionare a activităţilor de ingest, resurse de producţie şi producţie online care acoperă necesităţile ambelor departamente care produc informaţii şi emisiuni (ştiri şi sport) va duce la
gestionarea eficientă şi unitară a resurselor
eliminarea paralelismelor
reducerea personalului managerial
fluidizarea fluxurilor de comunicare în cadrul DEIS
maximizarea beneficiilor tehnologice oferite de digitalizarea producţiei de ştiri
Reorganizarea Departamentului Ştiri sub forma Departamentului Emisiuni Informative va duce la :
- îmbunătăţirea calităţii editoriale şi vizuale a materialelor
- o viteză de reacţie sporită la evenimente neprevăzute
- o mai bună pregătire a acoperirii evenimentelor anunţate
- o urmărire mai eficientă a utilizării resurselor şi monitorizarea corectă a activităţii personalului
- o mai bună acoperire a tuturor jurnalelor cu materiale originale
- o coordonare competentă a activităţii reporterilor şi redactorilor
Reorganizarea Departamentului Sport va duce la :
sporirea vitezei de reacţie a managementului șşi a personalului
un management mai eficient al resurselor prin reducerea numărului de middle-manageri
o mai bună integrarea a Departamentului Sport în cadrul DEIS
Înfiinţarea Compartimentului Ştiri şi Sport Online va duce la:
preluarea şi reorganizarea într-o formă specifică a ştirilor online, a materialelor informative furnizate de departamentele de ştiri şi sport
crearea unor site-uri profesionalizate de ştiri şi sport
realizarea unui înalt grad de interactivitate cu publicul
îmbunătăţirea producţiei de materiale informative prin preluarea verificată atent a unor materiale furnizate de telespectatori
Înfiinţarea Compartimentului Publicistică şi Evenimente Speciale va duce la:
realizarea unor emisiuni informative, sportive şi dezbateri mai bine documentate şi mai bine realizate din punct de vedere vizual
acoperirea profesionistă a unor evenimente speciale - sesiuni parlamentare cu caracter deosebit, aniversări, ziua naţională, reuniuni, conferinţe şi congrese interne şi internaţionale
o mai mare viteză de reacţie atunci când apar breaking news urmate de ediţii speciale
Înfiinţarea Serviciului Documentare Arhivă (Newsgathering) va duce la:
gestionarea mai eficientă a arhivei de ştiri şi a celei de sport
accelerarea digitalizării arhivei în mod unitar
asigurarea unui serviciu specializat şi competent care să furnizeze rapid imagini şi informaţii pentru realizarea jurnalelor şi emisiunilor specializate realizate în departamentele de ştiri șşi de sport, în compartimentul publicistică şi evenimente speciale şi pentru producţia compartimentului șştiri șşi sport online
planificarea mai eficientă a activităţii şi anticiparea unor evenimente
producţia de dosare de documentare (file-uri) pentru emisiunile informative, privitor la evenimente, personalităţi, etc.
Înfiinţarea unui Serviciu de Resurse de Producţie unitar va duce la:
- o mai bună acoperire a normelor de lucru
- acoperirea rapidă şi eficientă a tuturor nevoilor departamentelor/ compartimentelor - - producătoare de emisiuni
- gestionarea unitară şi eficientă a resurselor umane şi tehnice existente
Integrarea activităţii Colectivului Ingest, Gestionare Server şi Asistenţă Tehnică - - în cadrul Serviciului Resurse de Producţie va duce la :
- remedierea mai eficientă şi rapidă a disfuncţiilor care apar în timpul emisiei
- o mai bună comunicare cu jurnaliştii din departamentele de ştiri şi de sport
- eliminarea unor verigi intermediare inutile în fluxul de alocare al resurselor de producţie
- o organizare şi gestionare unitară a resurselor
Reorganizarea nu implica disponibilizarea de personal.
Pentru ca cele de mai sus sa poate fi puse in practica, se vor intreprinde urmatoarele actiuni de reorganizare interna partiala:
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta hotărâre:
Art.1- Se aproba următoarele modificări ale structurii organizatorice, rezultate din reorganizarea activităţii SRTv, reorganizare necesară pentru funcţionarea eficientă a structurii:
DIRECTIA EMISIUNI INFORMATIVE SI SPORT
I. Compartimentul Secretariat din cadrul DEIS se desfiinţează.
Posturile de asistent director, secretar asistent director, consilier economist în economie generală şi consilier în management trec în subrodinea directă a Directorului DEIS.
Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului DEIS, următoarele posturi:
• 1 post consultant artistic;
• 1 post secretar asistent director.
II. Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului DEIS, Departamentul Emisiuni Informative (130 posturi), cu următoarea structură organizatorică:
- 1 post director departament
1. Colectivul Producţie şi Editare Emisiuni Informative (49 posturi), cu următoarea structură:
- 2 posturi editor rtv ştiri (general)
- 9 posturi editor rtv ştiri
- 2 posturi producător rtv ştiri (coordonator)
- 1 post producător rtv șştiri (executiv)
- 9 posturi producător rtv ştiri
- 8 posturi producător audio video
- 5 posturi publicist comentator
(câte unul pentru domeniile politic, social, externe, economic şi regional)
- 1 post realizator emisiuni rtv
- 10 posturi redactor prezentator tv
- 2 posturi redactor (coordonator)
2. Colectivul Ştiri Naţionale (39 posturi), cu următoarea structură:
- 2 posturi realizator emisiuni rtv
- 2 posturi producător audio video
- 14 posturi redactor
- 14 posturi reporter
- 7 posturi reporter M
3. Colectivul Ştiri Externe (15 posturi), cu următoarea structură:
- 5 posturi realizator emisiuni rtv
- 5 posturi redactor
- 3 posturi reporter
- 2 post reporter M
4. Colectivul Ştiri Regionale (26 posturi), cu următoarea structură:
- 2 posturi producător audio video
- 1 post realizator emisiuni rtv
- 3 posturi redactor
- 2 posturi reporter
-11 posturi cameraman (corespondent) -din care 2 cu ½ normă
- 5 posturi reporter (corespondent)
- 2 posturi reporter (corespondent) M
III. Departamentul Sport, aflat în subordinea Directorului DEIS, se reorganizează șşi va avea 42 de posturi, astfel:
Se desfiinţează Redacţia Stiri, Redacţia Emisiuni şi Transmisiuni, Serviciul Producţie Sport, Colectivul Administrare Resurse şi Colectivul Arhivă Documentare din cadrul Departamentului Sport.
1.Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului Departamentului Sport, următoarele posturi:
- 2 posturi de secretar redacţie M
- 1 post producător rtv știri (coordonator șştiri sportive)
- 1 post producător rtv ştiri (coordonator emisiuni şi transmisiuni sportive).
2. Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului Departamentului Sport, următoarele colective:
- Colectivul Ştiri Sportive (20 posturi), cu următoarea structură:
- 3 posturi producător rtv ştiri
- 2 posturi producător audio video
- 8 posturi redactor
- 5 posturi reporter M
- 2 posturi reporter S
- Colectivul Emisiuni şi Transmisiuni Sportive (17 posturi), cu următoarea structură:
- 2 posturi publicist comentator
- 3 posturi producător rtv ştiri
- 3 posturi realizator emisiuni rtv
- 5 posturi redactor
- 4 posturi reporter M
IV. Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului DEIS, Serviciul Resurse de Producţie (133 posturi), cu următoarea structură:
- 1 post şef serviciu
- Colectiv Imagine - 36 posturi, din care 6 posturi director imagine şi 30 posturi cameraman
- Colectiv Transport - 20 posturi şofer de autoturisme şi camionete
- Colectiv Montaj - 33 posturi editor imagine
- Colectiv Organizare Producţie - 7 posturi, din care 3 posturi organizator de producţie S şi 4 posturi organizator de producţie M
- Colectiv Emisie - 13 posturi, din care 7 posturi regizor emisie, 1 post montor emisie şi 5 posturi operator prompter
- Colectiv Producători Teren - 1 post organizator de producţie M
- Colectiv Ingest, Gestionare Server șşi Asistenţă Tehnică - 8 posturi, din care 1 post analist șşi 7 posturi operator producţie rtv
- Colectiv Grafică - 10 posturi, din care 4 posturi designer grafică S, 1 post designer grafică M, 4 posturi grafician calculator șşi 1 post operator calculator electronic și reţele
- Colectiv Administrativ-Economic - 4 posturi, din care 2 posturi referent economist în economie generală, 1 post contabil şi 1 post secretar economic
V. Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului DEIS, Serviciul Documentare Arhivă (Newsgathering) (21 posturi), cu următoarea structură:
- 1 post şef serviciu
- 1 post analist
- 1 post producător rtv ştiri
- 3 posturi arhivist
- 1 post videojurnalist
- 4 posturi editor rtv ştiri (2 pt. emisiuni informative şi două pt. șştiri sportive)
- 3 posturi documentarist S
- 7 posturi documentarist M
VI. Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului DEIS, Compartimentul Ştiri șşi Sport Online (9 posturi), cu următoarea structură:
- 1 post editor rtv știri (coordonator);
- 6 posturi redactor (online) (3 posturi pt. ştiri şi 3 posturi pt. sport)
- 2 posturi editor imagine (online).
VII. Se înfiinţează, în subordinea directă a Directorului DEIS, Compartimentul Publicistică şi Evenimente Speciale (10 posturi) cu următoarea structură:
- 1 post editor rtv știri (coordonator)
- 1 post editor rtv ştiri
- 2 posturi producător rtv ştiri
- 3 posturi producător audio video
- 3 posturi realizator emisiuni
Art. 2. Se aproba noul Caiet de sarcini al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport, conform materialelor anexă.
Art.3 Intreaga activitate de reorganizare a structurilor SRTv aprobată prin prezenta hotarare urmeaza a fi implementata pana la data de 30.11.2010, data pana la care urmeaza sa devina efective toate masurile de reorganizare prevazute. Directorul General al SRTv poate dispune, o singura data, prelungirea termenului de implementare, fara ca prin aceasta prelungire sa se poata depasi data de 31.12.2010.
Art.4 Directorul General dispune, controlează şi răspunde de executarea prezentei hotărâri, iar Comitetul Director si Departamentul Resurse Umane raspund de punerea în executare a acesteia.
Art.5 In cursul operatiunilor de implementare, Directorul General poate dispune numirea pentru o perioada determinata, pana la ocuparea prin concurs a posturilor, a unor persoane care sa ocupe functiile de conducere nou infiintate, in scopul sprijinirii activitatii de implementare a prezentei hotarari.
Art. 6 Prezenta Hotărâre intra in vigoare astazi 24.09.2010.
Art.7 Hotărârea a fost adoptată cu respectarea prevederilor art. 26 din Legea nr.41/1994, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.