HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR. 81 DIN 14 NOIEMBRIE 2025

TVR.RO | actualizat: Miercuri, 26 Noiembrie 2025

În îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 41/1994, privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de Regulamentul Comitetului Director al Societăţii Române de Televiziune (SRTv),

 

În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,

 

Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta

 

HOTĂRÂRE:

Art.1 – (1) Cu 12 voturi pentru, Consiliul de Administraţie a aprobat încheierea acordului cadru pe o perioadă de minimum 24 de luni (de la data semnării) precum şi a primului contract subsecvent începând cu data de 01.01.2026, cu GECOROM (lider), POWER SAFETY MULTIMEDIA (subcontractant), CMV QUALITY INSTAL (subcontractant), SC SCHINDLER ROMÂNIA SRL (subcontractant) pentru achiziţia lucrărilor de construcţie destinate finalizării clădirii sediului TVR Craiova, conform Raportului procedurii nr. 250066/10.11.2025 – Serviciul Achiziţii, conform expunerii de motive nr. DT/56608/10.11.2025.

(2) Sursa de finanţare: lista proiectelor de investitii 2025, surse proprii.

Art. 2 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Serviciul Achiziţii, Direcţia Tehnică şi Direcţia Administrativă prin Serviciul Întreţinere şi Exploatare.