HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.56 DIN 26 AUGUST 2020

TVR.RO | actualizat: Vineri, 28 August 2020

În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 14 din 28 martie 2018, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 16 din 28 martie 2018, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,

Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta

HOTĂRÂRE

Art. 1 – (1) Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţia unui Sistem sincronizare pentru car de reportaj HD, conform expunerii de motive nr.47015/07.08.2020 şi documentelor ataşate.

(2) Sursa de finanţare: alocaţie bugetară 2020.

(3) Achiziţia face parte din Planul de investiţii al SRTV pentru anul 2020.

Art. 2 Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Dragoş Niculescu, Lucian Marcu, Elena Golu, Florin Crăciun, Aura Linte, ca reprezentant al Serviciului Achiziţii, membrii supleanţi: Gabriel Szilagyi , Veronica Catargiu.

Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Studiouri Centrale şi Serviciul Achiziţii.