HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE NR.199 DIN 19 DECEMBRIE 2019
TVR.RO | actualizat: Luni, 20 Ianuarie 2020
În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 14 din 28 martie 2018, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 16 din 28 martie 2018, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE
Art. 1 –(1) Se aprobă demararea procedurilor pentru achiziţia de servicii de digitalizare, pentru 100 de ore de conţinut arhivistic audiovizual, din colecţiile de seriale tv şi teatru tv, stocate pe peliculă de 16mm, în format HD, conform expunerii de motive nr. 154.260/11.12.2019, sub rezerva încadrării în Bugetul de Venituri şi Cheltuieli al SRTv aprobat pentru anul 2020.
(2) Sursa de finanţare: surse proprii.
Art. 2 - Componenţa comisiei de evaluare a ofertelor este următoarea: Irina Negraru–Coordonator cu atribuţii de Şef Serviciu Arhiva Media şi Documentare, Daniel Şelaru–Direcţia Studiouri Centrale, Mihaela Niţă–Economist Direcţia Programe, Mărioara Dudu-Cordonator cu atribuţii de Şef Serviciul Achiziţii, Răzvan Nicolescu-Direcţia Programe.
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspund Direcţia Programe şi Departamentul Economic - Serviciul Achiziţii.
Marţi, 03 Iunie 2025
În contextul inundațiilor devastatoare care au afectat recent județele Harghita, Mureș, Brașov, Sibiu, Prahova, Buzău, Neamț, Bacău, Covasna, Vrancea, Botoșani și Iași, Televiziunea Română reia campania „Împreună facem bine", un demers de solidaritate și acțiune concretă în sprijinul comunităților afectate. La sediile TVR din Cluj-Napoca și Târgu Mureș se pot dona produse de primă necesitate.