În îndeplinirea atribuţiei conferite de Legea nr.41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În considerarea Hotărârilor Parlamentului României nr. 38 din 15 noiembrie 2021, prin care au fost desemnaţi membrii Consiliului de Administraţie al SRTv şi nr. 40 din 15 noiembrie 2021, prin care a fost desemnat Preşedintele Consiliului de Administraţie al SRTv,
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art. 1 – (1) Se aprobă elementele de siguranţă ale Acordului-cadru pentru achiziţia serviciilor de curăţenie şi igienizare cu materiale incluse pentru spaţii/clădiri ale SRTv, pe o periodă de 24 de luni, ce urmează a se încheia cu societatea Cribo Clean Service, conform expunerii de motive SA nr. 64238/28.10.2022.
(2) – Sursa de finanţare: alocaţii bugetare 2022.
Art. 2 – (1) Se aprobă elementele de siguranţă ale contractului subsecvent pentru achiziţia serviciilor de curăţenie şi igienizare cu materiale incluse pentru spaţii/clădiri ale SRTv, pentru perioada 20.11.2022-31.12.2022, ce urmează a se încheia cu societatea Cribo Clean Service, conform expunerii de motive SA nr. 64238/28.10.2022.
(2) – Sursa de finanţare: alocaţii bugetare 2022.
Art. 3 - De punerea în aplicare a prezentei hotărâri răspunde Direcţia Studiouri Centrale, prin Serviciul Logistică care are responsabilitatea urmăririi executării acordului-cadru şi a contractului subsecvent ce urmează a se încheia cu societatea Cribo Clean Service.
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.