Televiziunea publică relansează site-ul www.tvr.ro

| actualizat:
Christel-Ungar-pe-scena.jpg
Mugur_Nedelescu_TVR.jpg
Roxana_Chirita_TVR.jpg
Sebastian_CheluTVR.jpg
Tudor_Chirila_TVR.jpg
Christel-Ungar-pe-scena.jpg
Mugur_Nedelescu_TVR.jpg
Roxana_Chirita_TVR.jpg
Sebastian_CheluTVR.jpg
Tudor_Chirila_TVR.jpg
Site-ul Televiziunii Române www.tvr.ro apare, de luni, 23 aprilie, cu o grafică şi o structură nouă, în care se va pune mai mult accentul pe conţinut, atât sub formă de text, cât şi video. Vizitatorii pot afla informaţii şi pot viziona imagini din domeniile Actualitate, Sport, Bani, Reportaj, Europa, Cultură, Divertisment, Tineret, Ştiinţă şi Tehnologie, Timp liber, Sănătate. Site-ul mai conţine informaţii despre programele, campaniile şi vedetele TVR, organizaţie, resurse umane etc., precum şi o secţiune dedicată copiilor, cu o grafică specială şi care pune accent pe educaţie. De asemenea, pot fi urmărite în continuare emisia live a postului TVR Internaţional, înregistrările unor emisiuni produse de TVR, precum şi imagini şi informaţii în timp real de la evenimente sportive, la secţiunea „Sport live". Pagina web oferă utilizatorilor şi posibilitatea de a-şi crea propria variantă de conţinut a www.tvr.ro, prin opţiunea „Pagina mea".

După înregistrare, utilizatorul îşi creează propriul www.tvr.ro, selectând secţiunile pe care le doreşte.

„Noua prezenţă web a TVR se construieşte în jurul a două idei principale: orientarea către utilizator şi folosirea intensă a potenţialului new media al instituţiei", a declarat Irina Gheorghiu, şeful Departamentului TVR New Media. Ea mai spune că, prin această schimbare, www.tvr.ro devine, dintr-un site de prezentare, unul de conţinut, prin care TVR vrea să se apropie de publicul tânăr şi să se implice în susţinerea comunităţilor şi în dialogul social. „Prin noul site, ne adresăm în primul rând tinerilor, care, aşa cum arată ultimele studii de piaţă, petrec mai mult timp pe internet decât la televizor. Site-ul devine interfaţa de comunicare a Televiziunii Române cu o parte importantă a publicului", adaugă Irina Gheorghiu.

Site-ul televiziunii publice a fost creat în anul 1998, iar în 2005 a fost relansat. Conform www.trafic.ro, pagina web a Televiziunii Române are peste 120.000 de vizitatori pe săptămână şi peste 615.000 de afişări.


DEPARTAMENTUL COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE