Pe 21 noiembrie, We love TV

TVR.RO | actualizat: Luni, 27 Noiembrie 2017
Pe 21 noiembrie, lumea întreagă sărbătoreşte Ziua Mondială a Televiziunii, iniţiată de ONU, cu sprijinul EBU, ACT (Asociaţia Televiziunilor Comerciale din Europa) şi EGTA (Asociaţia Europeană de Publicitate de Televiziune).
sediu TVR
Televiziunea Româna
sediu TVR
Televiziunea Româna

Televiziunea Română marchează momentul, alături de televiziunile din Europa, Asia, Canada, Satele Unite ale Americii şi Australia, prin difuzarea unui spot realizat special care, în acest an, are ca temă: încrederea, rolul televiziunii ca furnizor de conţinut de încredere.

(oar_w460) we love tv

Clipul, care poate fi vizionat pe toate posturile naţionale şi regionale ale TVR, scoate în evidenţă faptul că acum, mai mult ca niciodată, încrederea în televiziune joacă un rol central în viaţa noastră de zi cu zi, oferindu-ne informaţii interne şi externe relevante. Responsabilitatea editorială, conţinutul de calitate şi independenţa sunt parte din ADN-ul televiziunii. Acest lucru face din televiziune un mediu sigur, indiferent de dispozitivul utilizat.

Conform unui studiu recent[1], nivelul de încredere în mass-media tradiţională este în creştere în Europa, în condiţiile în care oamenii încep să pună la îndoială conţinutul online. 70% dintre repondenţii chestionaţi din 33 de ţări au indicat faptul că au tendinţa să aibă încredere în televiziune, iar în alte 11 ţări, televiziunea este considerată cel mai de încredere mediu.

Altă cercetare arată că, după publicaţiile de news printate, televiziunea este al doilea mediu de încredere, 69% dintre consumatori având încredere în sursa ştirilor.[2] În contextul preocupărilor din ce în ce mai mari cu privire la fake news, televiziunea este cea mai de încredere sursă de ştiri.[3]

Pe 21 noiembrie, vă puteţi exprima apreciarea pentru televiziune utilizând pe reţelele de socializare hashtag-urile #WeloveTV şi #WorldTVDay.

 


[1] EBU based on Eurobarometer 86, EBU Media Intelligence Service, Trust in Media (2017)

[2]Kantar - Trust in News (2017)

[3] ThinkTV - Concern for Fake News- nlogic, OmniVu, Total Canada (2017)