Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Cum poţi ajuta campania „Auzul e un dar. Nu-l ignora!”

TVR.RO | Joi, 13 Octombrie 2016

Televiziunea Română şi Radio România, în parteneriat cu Asociaţia Audiologilor din România şi Societatea Română de Otorinolaringologie Pediatrică au lansat campania AUZUL E UN DAR. NU-L IGNORA!

8834 este numărul de sms la care puteţi dona 2 euro pentru dotarea maternităţilor din România cu aparatura necesară screening-ului auditiv la nou-născuţi.

90% dintre copiii cu hipoacuzii profunde nu au fost depistaţi la naştere.

Când ei nu pot să ne audă, e de datoria noastră să-i ascultăm.

Implică-te şi tu!

Vino sâmbătă, 15 octombrie, la Cinema PRO, de la ora 21.15, cumpără un bilet pentru proiecţia filmului distins cu Palme d’Or, I, Daniel Blake, şi ajută-ne să echipăm maternităţile din România cu aparatura necesară depistării la timp a problemelor auditive.

Între 14 şi 23 octombrie, vedem din nou, în România, cele mai aşteptate filme din selecţia Festivalului de la Cannes. Evenimentul Les Films de Cannes à Bucarest aduce, în premieră în România, laureatul prestigiosului trofeu Palme d’Or, filmul I, Daniel Blake, al cineastului britanic Ken Loach.

Anul acesta, Les Films de Cannes à Bucarest se alătură campaniei umanitare AUZUL E UN DAR. NU-L IGNORA!. Toate încasările obținute la proiecția filmului I, Daniel Blake, de sâmbătă, 15 octombrie, ora 21.15, de la Cinema PRO, vor fi donate campaniei  sociale și de fund raising pentru echiparea maternităților și a centrelor de diagnosticare a hipoacuziei din România.

Cu un simplu click pe aici , puteti schimba complet viitorul unui nou-născut. Bilete la proiecţia de sâmbătă, 15 octombrie, ora 21.15, mai sunt disponibile şi la casa de bilete a Cinema PRO. Preţul unui bilet este de 15 lei. 15 lei care înseamnă, pentru tine, 100 de minute în compania filmului I, Daniel Blake, povestea unui tâmplar de 59 de ani constrâns să apeleze la ajutorul social, din cauza unor probleme cardiace. 15 lei care, însă, pentru un nou-născut dintr-una dintre maternităţile din ţara noastră, înseamnă şansa la o viaţă normală, mai bună.

Şi dacă spotul campaniei, pe care îl vei putea vedea înaintea fiecărei proiecţii din cadrul evenimentului Les Films de Cannes à Bucarest, te va impresiona şi pe tine la fel de mult ca şi pe noi, arată că îţi pasă.

Donează 2 euro la numărul de sms 8834. Un gest pe care oricare dintre noi îl poate face.

AUZUL E UN DAR. NU-L IGNORA!

Despre filmul I, Daniel Blake

Pelicula I, Daniel Blake i-a adus lui Ken Loach cel de-al doilea trofeu Palme d’Or din carieră, fiind apreciat de critica de specialitate drept unul dintre cele mai bune filme ale regizorului britanic.

Pentru prima dată în viața lui, Daniel Blake, un tâmplar de 59 de ani, e constrâns de împrejurări să apeleze la ajutorul social, din cauza unor probleme cardiace. Dar chiar dacă medicul îi interzice să lucreze, este obligat să-și caute de lucru, sub amenințarea unor sancțiuni. De-a lungul drumurilor sale regulate la „job center”, Daniel se intersectează cu Rachel, mamă singură a doi copii, constrânsă să accepte o locuință la 450 de km depărtare de orașul ei natal, pentru a nu fi plasată într-una adăpost social. Prinși în ițele aberațiilor administrative din sistemul britanic de astăzi, Daniel și Rachel vor încerca să se descurce împreună.

Informaţii suplimentare despre film pot fi găsite aici:

http://filmedefestival.ro/2016/eu-daniel-blake/

www.eventbook.ro/event/search?term=i%2C+daniel+blake

https://goo.gl/V0rpt2

https://goo.gl/aeHc9U

https://youtu.be/ahWgxw9E_h4

Despre evenimentul Les Films de Cannes à Bucarest

Inițiat în 2010 de regizorul Cristian Mungiu, cu sprijinul Delegatului General al Festivalului de la Cannes, Thierry Frémaux, Les Films de Cannes à Bucarest a generat un trend, în 2014 lansându-se la Buenos Aires un eveniment similar, sub denumirea Semana de Cine del Festival de Cannes.

Ediția a șaptea a Les Films de Cannes à Bucarest este organizată de Asociația Cinemascop și Voodoo Films, în parteneriat cu Ambasada Franței și Institutul Francez din Bucureşti. Este un proiect cultural finantat de Centrul Naţional al Cinematografiei, SACD / Société des Auteurs et Compositeurs Dramatiques, Centrul Cultural de proiecte al Primăriei Municipiului Bucureşti – ARCUB, în cadrul Programului cultural „București – Orașul in-vizibil” 2016 și Institutul Cultural Român.

Les Films de Cannes à Bucarest se va desfășura între 14 și 23 octombrie. În premieră, vor avea loc proiecții concomitente cu filmele selectate și la Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.

Informaţii suplimentare despre eveniment pot fi găsite aici:

http://filmedefestival.ro

Despre campania AUZUL E UN DAR. NU-L IGNORA!

Știți care este diferența dintre o viață fără sunete și normalitate? Un test. Făcut imediat după naștere. Un program de screening auditiv la nivel național. Un gest pe care oricare dintre noi îl poate face, fără să mai aștepte autoritățile să facă lucruri ce trebuiau făcute acum multă vreme.

Hipoacuzia este un defect invizibil la naștere. Nimeni nu știe că bebelușul nu aude. Nu își aude părinții, nu aude vocea care îi cântă înainte de somn, nu își aude nici măcar propriul râs. Ce credeți că se întâmplă cu un astfel de copil? Cum se dezvoltă? Cum își capătă informațiile? Cum se joacă? Cum învață? Cum iubește? Care sunt șansele lui să ajungă un om întreg?

În România incidența hipoacuziei profunde la naștere este estimată a fi de 1:630 nou-născuti, iar 3:1000 au grade diferite de hipoacuzie. Copiii hipoacuzici arată și se comportă la fel ca nou-născuții cu auz normal. Cu cât intervenția este mai timpurie, cu atât recuperarea auditiv-verbală este mai ușor de obtinut.

Ce putem face?

În primul rând să aflați despre calvarul la care sunt condamnați hipoacuzicii și familiile lor. Apoi, să ne ajutați să schimbăm asta. Prin conștientizare,  prin implicare, cu bani. Pentru că, da, e nevoie de bani.

8834 este numărul la care puteți dona 2 euro pentru dotarea maternităţilor din România cu aparatura necesară screening-ului auditiv la nou-născuţi.

Donaţii pot fi făcute şi în conturile:

RO09INGB0000999906264136 (lei)

RO17INGB0000999906265641 (euro)

Informaţii suplimentare despre campanie pot fi găsite aici:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLxO8-C91Lp90sbtsJWNxBavC-CU0Yr_my

http://www.tvr.ro/auzul-e-un-dar-nu-l-ignora_17837.html#view

http://www.tvr.ro/campania-auzul-e-un-dar-la-les-films-de-cannes-bucarest_17869.html#view

http://www.tvr.ro/nu-exista-via-a-fara-sunete_17870.html#view