Sâmbătă seară, telespectatorii au ales serialul italian despre mafia siciliană, iar TVR 2 a ocupat locul patru în TOP 5 televiziuni
Epopeea lui Tonio Fortebracci, din serialul italian „Onoare și respect”, a clasat sâmbătă seară TVR 2 pe locul patru în topul celor mai urmărite televiziuni, la nivelul publicului comercial, în intervalul orar 22.10 - 23.52. Intrigile din interiorul mafiei siciliene, dezvăluite în cel de-al patrulea episod, din sezonul trei al seriei, au adus TVR 2 un rating* mediu de 1,5% și o cotă medie de piaţă** de 4,8 (Urban 18-49).
Peste 300.000 de telespectatori la nivel național au urmărit sâmbătă seară povestea lui Tonio Fortebracci. Cu un rating* mediu de 1,7% şi o cotă medie de piaţă** de 4,9 la nivel naţional, TVR 2 s-a clasat în top cinci televiziuni în intervalul orar 22.10 - 23.52.
Cel mai urmărit moment al serialului plin de dezvăluiri dramatice s-a înregistrat la ora 23.49, când aproximativ jumătate de milion de români urmăreau la TVR 2 planul pus la cale de Tonio Fortebracci pentru a afla cine este asasinul fiului şi al fratelui său (rating 2,5%, share 9,3% la nivel naţional).
În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, peste 200.000 telespectatori au ales postul public de televiziune în intervalul orar 22.10 – 23.52, iar TVR 2 a înregistrat un rating* mediu de 2,1% și 5,8 cotă medie de piață**.
În fiecare sâmbătă, de la ora 22.10, TVR 2 aduce unul dintre cele mai iubite seriale italiene, „Onoare și respect”, o poveste dramatică despre dragoste, violență, răzbunare și legile nescrise ale mafiei siciliene.
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMA
Prelucrare: SRTv