loader
Foto

Meciurile U21 - milioane de fani la TVR 1 şi online

Campionatul European U21 a bucurat milioane de români. Viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor.

 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

(w882)

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu  5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.


Partida

Data

Faza

Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1

FRANTA - ROMANIA

24.iun.

Grupa C

2.577.000

2

GERMANIA - ROMANIA

27.iun.

Semifinala 1

2.493.000

3

ANGLIA - ROMANIA

21.iun.

Grupa C

1.673.000

4

ROMANIA - CROATIA

18.iun.

Grupa C

1.056.000

5

SPANIA - GERMANIA

30.iun.

Finala

862.000

6

FRANTA - CROATIA

21.iun.

Grupa C

777.000

7

SPANIA - FRANTA

27.iun.

Semifinala 2

595.000

8

ANGLIA - FRANTA

18.iun.

Grupa C

580.000

9

BELGIA - ITALIA

22.iun.

Grupa A

495.000

10

GERMANIA - SERBIA

20.iun.

Grupa B

438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale.

(oar_w460)

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

(oar_w460)

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

FILM.TVR.RO

Logo

 
Reporter special - Matematica în universul adolescenței | VIDEO

Joi, 18 aprilie, de la ora 18.30, la TVR Iași, am vorbit despre voință, perseverență și perfomanță în școala românească.

Documentarul „Totul nu va fi bine”, despre efectele accidentului nuclear de la Cernobîl asupra unei generații, în 25 aprilie, la TVR Cultural. Filmele săptămânii

Între 22 și 28 aprilie, TVR Cultural le propune telespectatorilor dramele „Pielea” (1981) și „Anii noștri de glorie” (2020) și documentarul ...

Mădălina Dobrovolschi şi Bogdan Muzgoci, gazdele campaniei „Omul anului” la TVR

Din 25 aprilie, în fiecare joi, de la ora 18.00, la TVR 1, Mădălina Dobrovolschi şi Bogdan Muzgoci ne prezintă câte două reportaje-portret ale ...