loader
Foto

Designul Eurovision 2021 prinde viață

Logo-ul pentru Eurovision Song Contest 2021 a adus un omagiu designului anului 2020, dar are și elemente diferite, potrivite cu noul an și noul sezon.

 

La sfârșitul anului trecut, a fost lansat logo-ul pentru Eurovision Song Contest 2021, care a adus un omagiu designului anului 2020, dar are și elemente diferite, pentru a-l aduce în noul an și noul sezon. Acum, designul a fost lansat, așa că haideți să aflăm despre ce este vorba!

La miezul nopții de 1 ianuarie 2021, fanii Eurovision din toată Europa au fost surprinși cu un nou anunț.  Împreună cu Duncan Laurence, radiodifuzorii gazdă NPO/ NOS și AVROTROS au lansat un videoclip cu viziunea lor despre anul 2021.

Un sneak peek al noilor opere de artă, animate, a fost dezvăluit la sfârșitul videoclipului, pe care îl puteți vedea acum pe toate canalele oficiale ale concursului Eurovision.

Noul logo festiv, îndrăzneț și bazat pe date a fost proiectat de CLEVER ° FRANKE și îi prezintă pe toți participanții care se reunesc în Rotterdam, orașul gazdă și inima Europei, care bate pentru concursul Eurovision Song din acest an.

MediaMonks și NEP s-au alăturat echipei de design pentru a adăuga un nou sistem care face opera de artă utilizabilă pe fiecare platformă și vizibilă peste tot, cum ar fi emisiunile TV, stațiile de autobuz, mărfurile și în online. În următoarele câteva luni, ați putea chiar să observați noul design pe multe tramvaie din jurul Rotterdamului!

Strop de culoare

Paleta de culori utilizată pentru proiectare se bazează pe steagurile tuturor țărilor participante. Este, de fapt, la fel ca designul evenimentului din 2020, dar susținut cu verde strălucitor, roz și violet.

Modele olandeze

Modelele abstracte cu forme grafice ascuțite simbolizează șase cuvinte cheie care celebrează Olanda: peisaje, apă, poduri, câmpuri, creativitate și rezistență.  Veți găsi aceste modele utilizate în fundaluri și pe „pistă”.

Melodia

Pista extinde grinzile logo-ului in culorile steagurilor, pentru a crea o piesă care se repetă și simbolizează tema: Continuă să se deschidă. Se bazează pe simbolul și perspectiva scenografiei create de Florian Wieder, anul trecut.  Forma poate fi ajustată în mai multe moduri, atâta timp cât se păstrează conturul rombului.

FILM.TVR.RO

Logo

 
De Florii, spectacol folcloric de excepţie, la TVR 1 şi TVR Folclor

Ediţiile speciale pot fi urmărite la TVR 1 și TVRi,  sâmbătă, 27 aprilie și duminică 28 aprilie, de la ora 13.00, în emisiunea „Tezaur folcloric” ...

Eurovision 2024: Construcția scenei este completă

Scena este pregătită pentru începerea primelor repetiții pentru Concursul Muzical Eurovision 2024.  

”A doua Românie”: Despre echilibrul între știință, spiritualitate și identitate culturală

Joi, 25 aprilie, de la ora 21:00, la TVR Internațional, Corina Dobre ne-a dat întâlnire la o nouă ediție a emisiunii ”A doua Românie”.