loader

Calificarea României U21 în semifinalele EURO 2019, audienţă record la TVR 1

RECOMANDARI  TVR1 

Tricolorii mici au întrecut Naţionala mare de fotbal a României la audienţe! Cu Franţa – România, TVR 1 înregistrează cea mai mare audienţă a unei partide de fotbal susţinute de o reprezentativă de fotbal a României în 2019.

 

Peste 3 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Franţa-România (0-0).

Luni, 24 iunie, în timpul meciului care a calificat România U21 în premieră în semifinalele EURO 2019 şi la Jocurile Olimpice Tokyo 2020, TVR 1 - lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public.


Două victorii şi un egal. Primul loc în grupă, o calificare în premieră a Naţionalei de fotbal a României în semifinalele Campionatului European de Fotbal U21 şi o revenire spectaculoasă, după 56 de ani, la Jocurile Olimpice Tokyo 2020. Iar pe 24 iunie, cei mai mulţi telespectatori la meciul unei reprezentative de fotbal a României în 2019 s-au înregistrat la TVR, în timpul partidei Franţa-România din cadrul CE U21. Astfel, tricolorii mici au întrecut Naţionala mare de fotbal a României la audienţe! Cu Franţa – România, TVR 1 atinge cea mai mare audienţă a unei partide de fotbal susţinute de o reprezentativă de fotbal a României în 2019. 2,6 milioane de telespectatori (14,5% rating şi 35,9% cotă de piaţă, target naţional) au urmărit în fiecare minut la TVR 1 meciul României U21 cu Franţa U21, faţă de cel mai vizionat meci al Naţionalei mari în 2019, Suedia-România (peste 2,4 milioane telespectatori; 13,9% rating şi 28,7%, cotă de piaţă, target naţional).

(w882)

Luni, 24 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, cu peste 3 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Franţa-România (0-0). La nivel naţional, unul din trei români a fost alături de tricolorii mici, urmărind evoluţia acestora la TVR. Pe target comercial, unul din doi telespectatori - tot cu TVR 1, pe intervalul desfăşurării meciului. Datele, în detaliu, mai jos:

(w882)

Pe intervalul desfăşurării meciului, 22.02-23.54, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Franţa U21 – România U21 un rating mediu* de 14,5% şi share** de 35,9% (2.578.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 24 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 15,6% rating şi 39% cotă de piaţă (1.494.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut la TVR 1 jocul Naţionalei U21 cu Franţa pentru calificarea în semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% şi cotă de piaţă medie - 46,1%).

(w882)

Minutul „de aur” al partidei s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 22.48, când, 3.099.000 de telespectatori (rating de 17,4% şi share 39,4%) vizionau la TVR 1 meciul decisiv pentru calificarea în semifinala CE U21 a Naţionalei de tineret U21. În acelaşi minut, la nivelul publicului urban, la TVR 1 priveau meciul 1.777.000 de telespectatori (audienţă - 18,6% şi cotă de piaţă - 42,1%).

România U21 joacă pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00 şi întâlneşte reprezentativa Germaniei U21. Tot joi, 27 iunie se joacă şi cealaltă semifinală, Spania-Franţa, de la ora 22.00.  Ambele  partide vor fi în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Imagini Franta_România_ CE U21, foto credit UEFA, SportsLife

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

 

 

Logo

 
Mihai Trăistariu, un moment de suflet pentru aniversarea TVR la „Revelion 2026”

În anul aniversar în care Televiziunea Română împlinește 70 de ani, programul „Televiziunea Română prezintă: Revelion 2026” de la TVR 1 reunește ...

România, țara cu cea mai mare inflație din UE, de peste 8%

România continuă să rămână „codașa” Uniunii Europene atunci când vine vorba de nivelul de trai, o realitate confirmată de ultimele cifre care ...

Sărbătorile de iarnă în Banat

Banatul reunește 17 organizații confesionale, fiecare cu obiceiurile ei de Crăciun și An Nou. Andrei Milin, doctor în istorie și etnologie și ...

Marina Almăşan: „Mă declar din nou cucerită de sufletul moldovenesc!” Hai-Hui prin Chişinău, miercuri seară, la TVR 2

„Un oraș în tranziție, în care clădirile noi și cele vechi stau drepţi, una lângă cealaltă.” Astfel descrie Marina Almăşan capitala Republicii ...

„TVR a fost, este şi va fi preferata mea!” – Sanda Ladoși, invitată la Revelion 2026

Una dintre cele mai versatile și apreciate voci ale muzicii românești, cea care a reprezentat România la Eurovision 2004 și este unul dintre ...

Nevoi importante pe care sportul le poate satisface

Calitatea motivației sportivilor crește atunci când mediul de antrenament satisface nevoile psihologice fundamentale de autonomie, competență și ...

Din 15 decembrie, " Secretele de la palat" continuă seria dramelor istorice coreene şi aduce povestea frumoasei regine Seondeok. De luni până ...

Moţiunea de cenzură în care se cere demisia Guvernului, dezbatere și vot

Parlamentul României se pregătește pentru dezbaterea și votul moțiunii de cenzură intitulate „România nu este de vânzare – fără progresiști la ...

„Atmosfera aceasta de petrecere este fix… ca la 20 de ani!” Voltaj, energie și emoție în programul de Revelion la TVR 1

„Televiziunea Română prezintă: Revelion 2026” – programul TVR 1 din noaptea de 31 decembrie aniversează într-un mod cu totul special intrarea în ...

Irina Loghin, „regina muzicii populare”, pe scena Revelionului TVR 2026

Voce emblematică a folclorului românesc, Irina Loghin este invitată în „Televiziunea Română prezintă: Revelion 2026”, programul care deschide ...

În această ediție vă invităm să privim împreună lumea animalelor cu mai multă atenție, cu mai multă responsabilitate și cu inima deschisă. ...

Umbrele NeLibertății, o dezbatere „Omul și Timpul”, la TVR Cultural

„Revoluția din decembrie 1989 a devenit un paradox fără comparație: prima revoluție urmată de plecarea învingătorilor, nu a învinșilor. 1989 ...

Revitalizarea zonelor rurale din România reprezintă o provocare complexă a cărei soluționare depinde, în mare măsură, de succesul ...

Ștefan de Faÿ, un ambasador al demnității românești: „Excelența înseamnă respect egal pentru toată lumea!”

Duminică, 14 decembrie, ora 15:30, la TVR Cultural, „Portret de Excelență” îl are ca invitat pe Ștefan de Faÿ, Consul General Onorific al ...

Andrei Ursu (WRS) petrece Revelionul în familie. În familia TVR

Artistul care au cunoscut o ascensiune notabilă în ultimii ani, mai ales după participarea sa la Eurovision, se numără printre invitaţii ...