loader

Calificarea României U21 în semifinalele EURO 2019, audienţă record la TVR 1

RECOMANDARI  TVR1 

Tricolorii mici au întrecut Naţionala mare de fotbal a României la audienţe! Cu Franţa – România, TVR 1 înregistrează cea mai mare audienţă a unei partide de fotbal susţinute de o reprezentativă de fotbal a României în 2019.

 

Peste 3 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Franţa-România (0-0).

Luni, 24 iunie, în timpul meciului care a calificat România U21 în premieră în semifinalele EURO 2019 şi la Jocurile Olimpice Tokyo 2020, TVR 1 - lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public.


Două victorii şi un egal. Primul loc în grupă, o calificare în premieră a Naţionalei de fotbal a României în semifinalele Campionatului European de Fotbal U21 şi o revenire spectaculoasă, după 56 de ani, la Jocurile Olimpice Tokyo 2020. Iar pe 24 iunie, cei mai mulţi telespectatori la meciul unei reprezentative de fotbal a României în 2019 s-au înregistrat la TVR, în timpul partidei Franţa-România din cadrul CE U21. Astfel, tricolorii mici au întrecut Naţionala mare de fotbal a României la audienţe! Cu Franţa – România, TVR 1 atinge cea mai mare audienţă a unei partide de fotbal susţinute de o reprezentativă de fotbal a României în 2019. 2,6 milioane de telespectatori (14,5% rating şi 35,9% cotă de piaţă, target naţional) au urmărit în fiecare minut la TVR 1 meciul României U21 cu Franţa U21, faţă de cel mai vizionat meci al Naţionalei mari în 2019, Suedia-România (peste 2,4 milioane telespectatori; 13,9% rating şi 28,7%, cotă de piaţă, target naţional).

(w882)

Luni, 24 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, cu peste 3 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Franţa-România (0-0). La nivel naţional, unul din trei români a fost alături de tricolorii mici, urmărind evoluţia acestora la TVR. Pe target comercial, unul din doi telespectatori - tot cu TVR 1, pe intervalul desfăşurării meciului. Datele, în detaliu, mai jos:

(w882)

Pe intervalul desfăşurării meciului, 22.02-23.54, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Franţa U21 – România U21 un rating mediu* de 14,5% şi share** de 35,9% (2.578.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 24 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 15,6% rating şi 39% cotă de piaţă (1.494.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut la TVR 1 jocul Naţionalei U21 cu Franţa pentru calificarea în semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% şi cotă de piaţă medie - 46,1%).

(w882)

Minutul „de aur” al partidei s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 22.48, când, 3.099.000 de telespectatori (rating de 17,4% şi share 39,4%) vizionau la TVR 1 meciul decisiv pentru calificarea în semifinala CE U21 a Naţionalei de tineret U21. În acelaşi minut, la nivelul publicului urban, la TVR 1 priveau meciul 1.777.000 de telespectatori (audienţă - 18,6% şi cotă de piaţă - 42,1%).

România U21 joacă pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00 şi întâlneşte reprezentativa Germaniei U21. Tot joi, 27 iunie se joacă şi cealaltă semifinală, Spania-Franţa, de la ora 22.00.  Ambele  partide vor fi în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Imagini Franta_România_ CE U21, foto credit UEFA, SportsLife

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

 

 

Logo

 
Miercuri, 10 decembrie, TVR 1 difuzează documentarul Recorder „Justiţie capturată”

Documentarul fenomen despre realitatea din sistemul de justiție, o investigaţie de mare impact, publicată chiar de Ziua Mondială Anticorupție şi ...

Războiul informațional de pe linia frontului, la „Breaking Fake News!”

Marian Voicu ne invită vineri, 12 decembrie 2025, ora 18.45, la TVR 1, la o nouă ediție „Breaking Fake News!”, prima emisiune din audiovizualul ...

Sesizarea AUR privind majorarea taxelor locale, respinsă de Curtea Constituțională a României

Curtea Constituțională a României (CCR) a respins sesizarea depusă de AUR în legătură cu legea privind stabilirea unor măsuri de redresare și ...

Salutări din Trump Tower, alături de Laura Bretan! Miercuri, Marina Almăşan şi Cătălin Soci trec Oceanul

Le va fi gazdă, pentru două episoade, Orașul Gangsterilor, Chicago, o metropolă fabuloasă, pe care cei doi călători au cutreierat-o la pas. O ...

Academia Română, Asociaţia Naţională Cultul Eroilor ”Regina Maria”, Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii și Biserica Anglicană din București ...

Documentarul „Ultima misiune a Viktoriei”, producţie Ucraina 2025, se vede la TVR 1

„Ucraineanca Viktoria Roşcina avea răni prin înjunghiere pe corp, cântărea până la 30 de kilograme, iar angajații coloniei rusești au ascuns-o ...

Bibi aduce vibe-ul noii generații pe scena Revelionului TVR

Fenomen al noii generații, Bibi este una dintre vedetele invitate la „Televiziunea Română prezintă: Revelion 2026”, eveniment ce marchează ...

10 ediții, o poveste de viață și Marele Premiu: Cristinel Anton, învingător la „Câștigă România!”

Cristinel Anton reușește o performanță remarcabilă: câștigarea a 10 ediții consecutive și adjudecarea Marelui Premiu de 50.000 de lei la ...

Tipologii de sportivi: Perspective validate științific

Tipologiile de sportivi sunt esențiale în psihologia sportului și în antrenorat pentru a personaliza intervențiile și strategiile. Studiile ...

Platformă online, lansată de Agenţia Naţională a Medicamentului

Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR) împreună cu Hubul de Inovație în Sănătate au dezvoltat și ...

Reîntoarcerea unui simbol: Andreea Marin, din nou la TVR în noaptea dintre ani

Andreea Marin se întoarce la Televiziunea Română, locul unde şi-a început cariera. În noaptea dintre ani, telespectatorii o vor vedea pe Andreea ...

Luminița Anghel aduce eleganță și forță vocală în Revelionul 2026 de la TVR 1

În anul în care Televiziunea Română marchează șapte decenii de existență, spectacolul pregătit pentru noaptea dintre ani devine o celebrare a ...

Radu Ștefan Bănică, pe scena Revelionului TVR 1. „Un moment foarte... complet a fost să fiu în cabina bunicului meu”

Cu un background artistic solid și o evoluție vizibilă, Radu Ștefan Bănică este astăzi una dintre cele mai promițătoare prezențe din noua ...

„Anul ăsta se poartă TVR”. Uddi, invitat în programul de Revelion al TVR 1

Voce inconfundabilă și sensibilitate artistică, Uddi este parte din spectacolul „Televiziunea Română prezintă: Revelion 2026”. Noaptea promite ...

Shift, parte din programul de Revelion de la TVR 1

Voce fresh, prezență carismatică, un artist în plină ascensiune. Shift este unul dintre invitaţii spectacolului de Revelion „Televiziunea Română ...