Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

21 noiembrie - ZIUA INTERNAŢIONALĂ A TELEVIZIUNII

TVR.RO | Joi, 21 Noiembrie 2019
Televiziunile din întreaga lume sărbătoresc în acest an diversitatea producţiei de televiziune. TVR difuzează clipul ,,We love TV” la fel cum procedează şi televiziuni din Europa, Asia, Canada, Statele Unite ale Americii şi Australia.

Profesionişti de televiziune din întreaga lume sărbătoresc pe 21 noiembrie Ziua Internaţională a Televiziunii. La iniţiativa Naţiunilor Unite, cu sprijinul EBU (Uniunea Europenă de Radio şi Televiziune), ACT (Asociaţia Televiziunilor Comerciale din Europa) şi EGTA (Asociaţia  Europeană de Publicitate de Televiziune), anual, se difuzează în întreaga lume un videoclip de 30 de secunde - în direct şi online - cu scopul de a reaminti faptul că televiziunea este mult mai mult decât o succesiune liniară de imagini.

Pentru a marca momentul, Televiziunea Română difuzează clipul de 30 de secunde intitulat ,,We love TV”, pe posturile sale, la fel cum procedează şi televiziuni din Europa, Asia, Canada, Statele Unite ale Americii şi Australia.

Conţinutul TV, prin diversitatea lui, informează, inspiră şi oferă divertisment

Tema celei de-a 23-a ediţii a acestui eveniment internaţional este Diversitatea. Televiziunea oferă o varietate inegalabilă de filme și seriale premium, ştiri de încredere, documentare informative, emisiuni de divertisment și multe alte programe dedicate telespectatorilor din întreaga lume. Sunt milioane de povești care abia așteaptă să fie descoperite şi care schimbă percepția telespectatorilor asupra lumii. Acest conținut premium, disponibil telespectatorilor oricând și oriunde își doresc, pe o multitudine de platforme TV, incită curiozitatea, interesul și câştigă loialitatea lor într-un mediu sigur.

Diversitatea, ca subiect de dezbatere socială, este din ce în ce mai mult prezentată în programele TV și campaniile publicitare. Prin gama largă de conținut oferit, televiziunea joacă un rol semnificativ pentru binele comun și contribuie la o dezbatere democratică în societate. Conținutul divers, de calitate, poate inspira telespectatorii să-și lărgească orizontul și să privească dincolo de viața de zi cu zi.

Diversitatea este o componentă critică a unei societăți pozitive și vibrante și ar trebui privită drept o oportunitate și nu ca o amenințare. Fiecare efort de a nu lăsa pe nimeni în urmă poate contribui la o lume mai bună ”, afirmă Caroline Petit, director adjunct al Centrului Regional de Informații pentru Europa (UNRIC).

Televiziunea face din viața de zi cu zi a atâtor persoane diferite din întreaga lume! Cu milioane de povești la îndemână, telespectatorii sunt invitați într-o călătorie fascinantă, de descoperiri fără sfârşit. Televiziunea este, de asemenea, mediul cel mai de încredere, pe care agențiile de publicitate îl caută cu precădere. Invităm pe toată lumea să sărbătorească, încă odată, televiziunea oriunde în lume - acum și pentru mulți ani care vor urma”, a declarat Katty Roberfroid, director general, egta.

Adunarea Generală a ONU a proclamat data de 21 noiembrie ca Ziua Mondială a Televiziunii, pentru a marca primul Forum Mondial al Televiziunii, care a avut loc în urmă cu 23 de ani.

Potrivit site-ului ONU, conceptul de aniversare a televiziunii a apărut ca simbol al recunoaşterii impactului pe care televiziunea îl are asupra luării de decizii, prin direcţionarea atenţiei la nivel mondial asupra conflictelor şi ameninţărilor la adresa păcii şi a securităţii, precum şi al recunoaşterii rolului său potenţial în consolidarea focusului pe alte probleme majore, inclusiv pe cele economice şi sociale.

Ziua Mondială a Televiziunii sărbătoreşte filosofia pe care o reprezintă televiziunea, considerată ,,un simbol pentru comunicare şi globalizare în lumea contemporană".