loader

TVR 1 – lider absolut de audienţă cu meciul România-Ungaria

RECOMANDARI  TVR1 

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei, transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost aproape la fel de vizionată ca finala Cupei Mondiale 2014. Peste 4,3 milioane de români la România-Ungaria – în cel mai vizionat minut al meciului!

 

3.339.000 de români au urmărit sâmbătă seară la TVR 1 confruntarea dintre echipele României şi Ungariei, partidă disputată în preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct de la Arena Naţională din Bucureşti, meciul a pus TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban, comercial. Dacă finala Cupei Mondiale 2014 a înregistat un rating mediu de 3,4 milioane de telespectatori, partida România-Ungaria a ajuns la o medie de peste 3,3 milioane de privitori.

În medie, 3.339.000 de români au stat cu ochii pe televizor sâmbătă seara, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 19.01-20.54, un rating* mediu de 18% şi o cotă medie de piaţă** de 37,9% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 10 octombrie, pe intervalul amintit TVR 1 a avut de patru ori mai mulţi telespectatori decât următorul post clasat, ProTV. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Ungaria a fost urmărită de 1.865.000 de telespectatori (rating mediu 18,5%, share mediu 39,8%), dintre care 774.000 reprezintă targetul comercial (15,3% rating mediu, respectiv 40,7% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre finalul partidei (ora 20.53), când nu mai puţin de 4.348.000 de români urmăreau la TVR 1 jocul tricolorilor în aşteptarea înscrierii golului victoriei (rating 23,5%, share 43,1% la nivel naţional). Dintre aceştia, 2.360.000 erau din mediul urban (rating 23,4%, share 45,5%). Tot finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul tânăr, ora 20.51 aducând recordul de telespectatori pe target comercial: 1.008.000 de persoane (rating 20%, share 47%).

Şi Studio Fotbal, care a urmat meciului, a înregistrat cea mai bună audienţă pe intervalul 21.00-21.10. În medie, 1.531.000 de români au urmărit, intervenţiile moderatorului Tudor Furdui şi ale invitaţilor săi de la Arena Naţională, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 8,3% şi un share mediu de 15,4% la nivel naţional. În medie, 815.000 de telespectatori din mediul urban la TVR 1 au urmărit imagini în direct de la Arena Naţională, unde suporterii au lăsat un stadion devastat (rating mediu 8,1%, share mediu 15,8%). 382.000 dintre aceştia au reprezentat targetul comercial (rating mediu de 7,6% şi cotă medie de piaţă de 18%).

Întâlnirea de sâmbătă seară a fost, pentru reprezentativele României şi Ungariei, meciul direct cu numărul 25 şi al 12-lea oficial. Rezultatul obţinut aseară, scor egal (1-1), complică şansele românilor de calificare.

 

Telespectatorii TVR pot urmări, în exclusivitate, toate cele zece partide jucate de „tricolori” pentru calificarea la EURO 2016: Grecia – România (7 septembrie 2014, încheiat cu scorul de 1-0), România – Ungaria (11 octombrie 2014, încheiat cu 1-1), Finlanda – România (14 octombrie 2014), România - Irlanda de Nord (14 noiembrie 2014), România - Insulele Feroe (29 martie 2015), Irlanda de Nord – România (13 iunie 2015), Ungaria – România (4 septembrie 2015), România – Grecia (7 septembrie 2015), România – Finlanda (8 octombrie 2015) şi Insulele Feroe – România (11 octombrie 2015). Toate meciurile sunt precedate şi urmate de studiouri de dezbateri.

 

În această toamnă, TVR continuă o tradiţie începută în 1960, la preliminariile primului turneu european de fotbal. De atunci, TVR a transmis, o dată la patru ani, meciurile României în calificările pentru Campionatul European. Din 1960 până în prezent s-au disputat 14 ediţii, EURO 2016 fiind ediţia cu numărul 15. Toate meciurile României de calificare la EURO 2016 sunt transmise în direct şi exclusiv la TVR.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Foto: AFP Getty Images

Logo

 
Medicul urolog Viorel Jinga, în

TVR Cultural şi Academia Română sunt gazdele "Dialogurilor Academice" de duminică, 23 noiembrie 2025, ora 13:00, când medicul urolog VIOREL ...

Sărbătoare la „Petrecere... cu cântec!”: Margareta Clipa - 50 de ani de carieră artistică

La TVR 1, Iuliana Tudor ne invită duminică, 23 noiembrie, de la ora 21:00, la o ediție aniversară cu muzică bucovineană, hit-uri de muzică ...

Stresul în sport, o realitate ce nu trebuie ignorată

Așa cum a definit pionierul Hans Selye, stresul înseamnă, la bază, o încordare nervoasă sau o solicitare intensă la care organismul trebuie să ...

„OMUL ANULUI 2025”. Eroii care schimbă România prin cultură, educație și speranță

„Când noi vom fi mai frumoși și mai buni, atunci și România va fi mai frumoasă”, spune Adelin Petrișor în ultima ediție din acest sezon a ...

Forța muzicii și rolul său în educație

Ediția din 20 noiembrie a emisiunii "Forța Ideilor", difuzată de la ora 21:05, pe TVR 2,  este despre rolul deosebit al educației și, în ...

Ministerul Educației: Proiect privind limitarea temelor, în consultare publică

Ministerul Educației a făcut un pas important spre alinierea la standardele europene, punând în consultare publică un proiect care pune capăt ...

Acordeonistul Radu Răţoi în dialog cu Ioana Pavel, la „Interviurile TVR Cultural”

Laureat cu peste 40 de premii naţionale şi internaţionale, acordeonistul moldovean Radu Răţoi este invitatul Ioanei Pavel de joi, 20 noiembrie, ...

Despre falsificarea istoriei cu AI, la „Breaking Fake News”

În aceeaşi ediţie, despre dronele ruseşti ce survolează ţări europene, dar şi despre Noua Ordine Mondială. Pe 21 noiembrie, de la 18.45, Marian ...

De la tragedie la renaștere și de la vis la reușită, la „Istorii de bun gust”

O călătorie prin lumi în care oamenii se reinventează! De la o poveste cutremurătoare despre pierdere și reconstrucție, la transformarea pasiunii ...

În periplul său cultural, echipa emisiunii "Bucuria credinței" a poposit la Complexul Astronomic din Baia Mare, un important reper științific și ...

Taxe și impozite mai mari în 2026

Începând cu 1 ianuarie 2026, românii vor simți o presiune fiscală semnificativă asupra bugetului personal. Pe lângă reducerile de cheltuieli ...

În Viscri, frumusețea nu e doar de privit, e de simțit. Cu „Exclusiv în România”, din nou la Viscri

Pe 23 noiembrie, pășim cu sufletul deschis prin satul fără de pereche, un loc care pare desprins dintr-o poveste veche, așezat între dealuri ...

CM de fotbal: România va disputa barajul, după 7-1 cu San Marino

Tricolorii au încheiat faza grupelor de calificare cu o victorie zdrobitoare, dar nu fără emoții, la doar trei zile după eșecul dureros din Bosnia.

Prezentatoarea „Orei de Ştiri”, Teodora Antonescu: „La Ştiri, nimic nu seamănă cu ziua de ieri”

A copilărit printre camere de filmat și vocile grave din studiourile TVR, iar agitația redacțiilor i-a devenit familiară Teodorei Antonescu încă ...

Umor, folclor şi poezie la „Drag de România mea!”

Sezonul 15 al emisiunii “Drag de România mea!” continuă sâmbătă, 22 noiembrie, cu nume de referință, cu amintiri, imagini de ieri şi de azi, cu ...