loader
Foto

(P) Sărbătorile viiiiiin! Cine se regăsește pe lista companiilor pentru coșurile cadou de Crăciun?

ADVERTORIALE

Sărbătorile viiiiiiiiin!!! Da, prilej de bucurie pentru angajații care-și așteaptă cadourile și primele, dar mare provocare pentru companiile care-și fac listele de destinatari ale coșurilor cadou. Crăciunul are o însemnătate aparte; este acea perioadă din an în care oamenii își îndreaptă atenția nu doar către familie și prieteni, dar și către colegi, colaboratori și angajați.

 

De fapt, micile daruri oferite în preajma Crăciunului au scopul de a întări legăturile dintre management și angajați sau parteneri, de a le mulțumi pentru încrederea acordată și pentru a le arăta cât de mult apreciază legătura profesională care îi unește.

Evident, dăruirea unor coșuri cadou impresionante de Crăciun este mai mult decât un gest frumos – este o strategie (de afaceri) care contribuie la imaginea companiei și la consolidarea relațiilor. Coșurile sau darurile atent alese arată atenția la detalii și transmit mesaje de recunoștință și respect, ale căror rezultate contribuie la o atmosferă de lucru mai plăcută, la o loialitate crescută a clienților și la întărirea colaborărilor pe termen lung.

Dar destinatarii nu se aleg atât de ușor. Este necesară o analiză atentă a acestora și crearea unei liste în concordanță cu obiectivele de dezvoltare ale companiei. Să nu uităm că sărbătorile de iarnă sunt despre oameni și relațiile pe care companie și le construiește cu aceștia.

Cui se dăruiesc coșurile cadou corporate?

În primul rând, angajaților

Fără îndoială, cei mai importanți destinatari ai unui coș cadou de Crăciun sunt angajații, datorită cărora efortul de zi cu zi este cel care menține compania activă și prosperă. În plus, angajații dedicați și fericiți sunt cei care contribuie în mod direct la imaginea și reputația unei companii.

Oferindu-le angajaților coșuri cadou Crăciun, compania arată că le apreciază munca și efortul depus pe parcursul anului, că sunt dornici să le sporească satisfacția și le ofere un sentiment de apartenență.

Partenerilor de afaceri

În orice tip de business, parteneriatele sunt esențiale pentru a aduce valoare, inovație și pentru a menține afacerea într-o poziție de top. Un coș cadou dăruit partenerilor este o bună metodă prin care compania își exprimă aprecierea pentru colaborarea fructuoasă și încrederea reciprocă și că sunt dornici să-și întărească relația de cooperare.

Clienților fideli

Pentru o afacere, clienții fideli sunt cei care contribuie la profitabilitate, dar joacă și rolul de ambasadori ai brandului, recomandând produsele sau serviciile companiei prietenilor și familiei. Un coș cadou de Crăciun dăruit clienților fideli este cea mai bună modalitate prin care compania își arată recunoștința pentru încrederea acordată.

Cadourile destinate clienților trebuie să fie deosebite și de înaltă calitate. Este important ca acestea să fie personalizate în funcție de profilul și preferințele fiecărui client, pentru a crea o experiență memorabilă și pentru a menține o conexiune autentică și personală.

Echipei de management și liderilor de departamente

Pentru echipa de management și liderii de departamente, coșurile cadou sunt un simbol de apreciere a efortului strategic și a responsabilității asumate pe parcursul anului. Prin deciziile și prin modul în care-și gestionează echipele au un impact major asupra performanței și succesului afacerii. A le oferi acestora un coș cadou este modalitatea prin care compania își exprimă recunoștința pentru efortul constant și pentru contribuția adusă la dezvoltarea afacerii.

Colaboratorilor externi

Nu trebuie trecuți cu vederea nici colaboratorii externi, cum ar fi furnizorii sau consultanții care contribuie periodic la proiectele companiei. Aceștia reprezintă o parte importantă a lanțului de valoare și pot avea un rol decisiv în buna desfășurare a activităților. Astfel de daruri contribuie la întărirea relației pe termen lung, oferindu-le o imagine pozitivă asupra profesionalismului și atenției la detalii pe care le promovează compania.

 

Sursa foto: www.cadouripremium.ro

 

 

Logo

 
Singurul quiz show dedicat limbii române, „Care pe Care”, revine la TVR 1 cu noi temerari ai cuvintelor

„Bine ați venit la concursul în care virgula e vedetă, iar greșelile nu se iartă, ci se vânează! În arena cuvintelor corecte intră sâmbătă, 22 ...

Miracolul fertilizării in vitro, tema discuţiei la „Puternici, împreună”

Infertilitatea nu mai este o catastrofă! Românii care doresc să devină părinţi au şansa să fie incluşi în Programul Național de Fertilizare In ...

Sărbătorind Ziua Mondială a Televiziunii 2025: „Televiziunea se schimbă. Puterea ei rămâne.”

Pe 21 noiembrie, companii de televiziune din întreaga lume se reunesc pentru a sărbători Ziua Mondială a Televiziunii , un prilej global de a ...

„Tu votezi România!”: Campania electorală pentru alegerile locale parțiale, la TVR

Televiziunea publică va difuza o serie de programe dedicate alegerilor din 7 decembrie, sub genericul „Tu votezi România!”

Costul ridicat al vieţii, îngrijorarea majoră a tinerilor generaţiei Z

Tinerii din Generația Z trăiesc sub un nivel ridicat de stres și anxietate, majoritatea acestor îngrijorări fiind generate, paradoxal, de factori ...

TVR, în prim-plan la Gala Radar de Media 2025. Știrile din sport premiate pentru excelență

Cea de-a 15-a ediție a Galei Radar de Media a avut loc joi seara, într-un cadru elegant, celebrând performanța, inovația și creativitatea din ...

Cum gestionează românii cheltuielile, străinii care aleg ţara noastră şi frecventele accidente de muncă – subiectele săptămânii la „Punctul critic”

De luni până joi, urmărim la TVR 1 o analiză lucidă și curajoasă a realităților care definesc România de astăzi. Ramona Avramescu ne aşteaptă de ...

Istoria, între rigoarea unui detectiv şi arta unui povestitor – la „Garantat 100%”

Cătălin Ştefănescu discută cu Ovidiu Ţentea - director interimar al Muzeului Naţional de Istorie a României - despre felul în care istoria se ...

Carmen Târnoveanu: „Profesia nu este doar ceea ce fac, este ceea ce sunt”

Jurnalismul este o chemare pentru Carmen Târnoveanu, nu e o meserie, ci un mod de a trăi. Încă din copilărie, a fost convinsă că şi ea poate face ...

Medicul urolog Viorel Jinga, în

TVR Cultural şi Academia Română sunt gazdele "Dialogurilor Academice" de duminică, 23 noiembrie 2025, ora 13:00, când medicul urolog VIOREL ...

Sărbătoare la „Petrecere... cu cântec!”: Margareta Clipa - 50 de ani de carieră artistică

La TVR 1, Iuliana Tudor ne invită duminică, 23 noiembrie, de la ora 21:00, la o ediție aniversară cu muzică bucovineană, hit-uri de muzică ...

Stresul în sport, o realitate ce nu trebuie ignorată

Așa cum a definit pionierul Hans Selye, stresul înseamnă, la bază, o încordare nervoasă sau o solicitare intensă la care organismul trebuie să ...

„OMUL ANULUI 2025”. Eroii care schimbă România prin cultură, educație și speranță

„Când noi vom fi mai frumoși și mai buni, atunci și România va fi mai frumoasă”, spune Adelin Petrișor în ultima ediție din acest sezon a ...

Forța muzicii și rolul său în educație

Ediția din 20 noiembrie a emisiunii "Forța Ideilor", difuzată de la ora 21:05, pe TVR 2,  este despre rolul deosebit al educației și, în ...

Ministerul Educației: Proiect privind limitarea temelor, în consultare publică

Ministerul Educației a făcut un pas important spre alinierea la standardele europene, punând în consultare publică un proiect care pune capăt ...