loader
Foto

Ştirile TVR 1, o sursă căutată de informaţii

Telejurnalele TVR 1 şi Ediţiile speciale dedicate stării vremii au fost urmărite de români, două dintre acestea punând TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor zilei de 17 ianuarie.

 

Intervenţiile în direct ale Ştirilor TVR despre condiţiile meteorologice speciale şi urmările acestora au adus Televiziunii Române cifre mari de audienţă, demonstrând, o dată în plus, că românii consideră emisiunile infotmative ale postului public drept o sursă credibilă şi obiectivă de informaţii. Ediţia specială de duminică, ce a avut ca subiect închiderea şcolilor în patru judeţe, difuzată la TVR 1 la prânz, precum şi Telejurnalul TVR 1 de la ora 14.00 au fost, de altfel, lideri de audienţă pe tronsonul orar în care au fost transmise.

În medie, 555.000 de români au stat cu ochii pe televizor duminică, de la ora 12.00, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 12.00-12.10, un rating* mediu de 3% şi o cotă medie de piaţă** de 8,6% la nivel naţional. Ediţia specială ce a abordat subiectul închiderii şcolilor a fost cea mai urmărită, punând TVR 1 pe primul loc la audienţă pe intervalul amintit.

Şi Telejurnalul TVR 1 de la ora 14.00 a adus principalului post al Televiziunii Române aceeaşi poziţie de lider, cu o cifră medie de 661.000 de telespectatori, corespunzând unui rating mediu de 3,6% şi unui share mediu de 9,1% la nivel naţional. Cel mai urmărit minut al Ştirilor TVR de duminică s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 14.23, când 812.000 de români urmăreau la TVR 1 Telejurnalul de ora 14.00. La minutul menţionat, TVR 1 a înregistrat un rating de 4,4% şi un share de 11%. Al doilea cel mai urmărit program realizat de Ştirile TVR pe 17 ianuarie a fost Telejurnalul de la ora 20.00, cu 601.000 de telespectatori (3,3% rating mediu, 5,8% market share).(w882) Telejurnal

Pe lângă ediţiile curente ale Telejurnalului (orele 14.00, 20.00 şi „Reportajele Telejurnalului” de la 20.30), TVR 1 a difuzat ieri încă patru Ediţii speciale (orele 10.00, 11.00, 12.00 şi 16.00), aducând informaţii despre ţara blocată de viscol, şcoli închise, trenuri şi curse aeriene anulate, circulaţie în condiţii dificile şi situaţii critice cauzate de condiţiile meteo speciale. Toate aceste ediţii au suscitat un interes deosebit al românilor, TVR 1 înregistrând, pe durata lor, audienţe mai bune decât ale posturilor de ştiri.

Şi alte emisiuni difuzate de TVR 1 duminică, 17 ianuarie, au performat din punctul de vedere al audienţei. Partea a doua a apreciatei emisiuni Viaţa satului a pus, de asemenea, TVR 1 pe primul loc în clasament, fiind urmărită, la nivelul întregii ţări, de o medie de 614.000 de telespectatori (rating mediu 3,3%, cotă medie de piaţă 9,1%). Perspectiva fermierilor asupra măsurilor guvernamentale pentru agricultură în anul 2016 a fost subiectul ediţiei din această săptămână.

(w882) Viata satu

Cifre bune de audienţă au obţinut, duminică, şi emisiunile Gala umorului (difuzată în intervalul 17.09-17.56, urmărită în medie de 519.000 de telespectatori), Tezaur folcloric (de la 14.38 la 15.28, vizionat de 505.000 de telespectatori la nivel naţional), precum şi noul program Descălecaţi în Carpaţi, o emisiune dedicată naturii şi Munţilor Carpaţi, a cărei primă ediţie a prezentat Rezervaţia ştiinţifică Gemenele, lipiţanii de la herghelia Sâmbăta de Jos şi un şantier de împădurire. Emisiunea transmisă la TVR 1 în intervalul orar 15.32-15.59 a fost urmărită  de o medie de 463.000 de români. Cel mai vizionat minut al zilei de duminică a fost înregistrat la ora 17.55, când 1.067.000 de telespectatori vedeau la TVR 1 Gala umorului, emisiunea care readuce pe micul ecran imagini din Arhiva TVR cu cei mai iubiţi actori ai comediei româneşti.

(w882) Gala umoru

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

FILM.TVR.RO

Logo

 
A doua Românie: O pledoarie pentru digitalizarea sănătății

Joi, 28 martie, invitata Corinei Dobre la ”A doua Românie” a fost Teodora Popa, o tânără cercetătoare din Londra specializată în genetică, care ...

Pictorul Alexandru Rădvan, la „Biografii necesare”: Tot timpul mi-am tăiat punţile din spate. Ca să nu mă mai pot întoarce

Pictorul Alexandru Rădvan este primul invitat al celui de-al treilea sezon „Biografii necesare”, emisiune realizată de artista vizuală Ileana ...

Despre mătuşi fabuloase şi secretele cafelei, la

Cele mai apreciate programe ale TVR 2 au pregătit ediţii în premieră. La „Istorii de bun gust”, fiecare poveste se leagă şi de un secret culinar. ...