Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.

PREMIERĂ: „Câştigă România!”, primul format românesc produs în Statele Unite

TVR.RO | Marţi, 27 Noiembrie 2018
Concursul de cultură generală prezentat de Virgil Ianțu la TVR 2 se va numi în varianta americană „Win Your country!” şi a fost achiziționat de un consorțiu format din compania de producție a actriței Whoopi Goldberg - One Hoe și 44 Blue Production.

Este cea de-a doua performanta din istoria Televiziunii Române după ce anul trecut „Câștigă România” a fost singurul format din Europa de est care a fost selecționat pentru a participa la Gala Eurovision Creative Forum.

„Mi-am început cariera în televiziune cu un format importat, iar acum mă bucur enorm că un format 100% românesc va fi produs în Statele Unite şi, în curând, în alte ţări. Este o mare realizare şi este rezultatul implicării, entuziasmului şi muncii noastre, a echipei bineînţeles. Felicitari, Zucchero Media, TVR2, publicului nostru şi mult succes în continuare!”, a spus Virgil Ianţu, gazda concursului de cultură-generală transmis de TVR 2.

Pentru Statele Unite ale Americii emisiunea a fost achiziţionată de la Small World IFT de un consorţiu format din compania de producţie a actriţei Whoopi Goldberg şi 44 Blue Production.
„Ne place componenta civică a acestui show şi faptul că se concentrează pe ideea de unitate şi identitate”, a declarat celebra actriţă Whoopi Goldberg. „Le oferă concurenţilor şi telespectatorilor şansa de a se mândri cu locurile natale, de a se distra, dar şi de a intra competiţie. Credem că Win Your country! va fi îndrăgită de publicul american”, a adăugat ea.
„În momentul în care am vizionat emisiunea Win Your Country!, am ştiut că se va potrivi excelent cu stilul lui Whoopi. Formatul este perfect şi de-abia aşteptăm să-l aducem telespectatorilor din America”, a spus şi Stephanie Noonan Drachkovitch, preşedinte şi co-fondator al 44 Blue.
Varianta americană a „Win your country” este în curs de dezvoltare şi nu a fost încă anunţată televiziunea care îl va difuza.

„Suntem foarte bucuroşi. Este singurul format românesc care a ajuns în Statele Unite până în prezent. Discuţiile au durat patru luni şi, iniţial, „Win Your country!” a trecut printr-o fază de evaluare. Urmează să fie realizat un episod pilot şi să se decidă pentru ce staţie de televiziune va fi produs. Formatul „Câştigă România!” a fost cerut şi în Canada şi suntem în discuţii cu televiziunea publică, dar şi cu o companie de producţie din Franţa. Este posibil să mai ajungă în Elveţia şi Italia”, a spus Marian Ene, general manager Zucchero Media.

Creat de compania Zucchero Media în parteneriat cu Televiziunea Română, „Câştigă România!” a debutat la TVR 2 în 2017 şi se află la cel de-al patrulea sezon. Anul trecut producătorul de televiziune american Tim Crescenti a fost impresionat de formatul concursului de cultură generală şi a înregistrat în studiourile Televiziunii Române un episod pilot în limba engleză pentru varianta „Win Your Country!“.

„Mă bucur că am văzut primii potenţialul „Câştigă România!” şi că profesionalismul şi efortul echipei de producţie a TVR a făcut ca fiecare sezon al concursului de cultură generală să fie mai bun şi mai apreciat. Ne bucurăm de fani în toată ţara. Producţia a convins, iar episodul pilot în limba engleză pentru varianta „Win Your Country“ a fost înregistrat în studiourile Televiziunii Române”, a spus Diana Pascal, producător „Câştigă România!”.

DESPRE „CÂŞTIGĂ ROMÂNIA!”

„Câștigă România!” se bucură de mare popularitate la noi în țară, iar emisiunea a fost remarcată şi la nivel internațional. Anul trecut, emisiunea-concurs de pe TVR 2 s-a lansat pe piața internațională sub numele de „Win your country”, iar în premieră, producţia TVR a fost selecționată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). Concursul de cultură generală de la TVR 2 a primit la cea de-a 16-a ediție a premiilor votate de publicul revistei TV Mania trofeul pentru „Cea mai bună emisiune concurs”, iar anul acesta a fost selectat în finala "International Format Awards 2018", la secțiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiție internațională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

(w640)

În fiecare ediție, în platoul emisiunii se află trei concurenți care trebuie să răspundă corect mai multor întrebări de cultură generală și să străbată, virtual, mai multe județe de pe harta României. Fiecare concurent trebuie să-și aleagă de pe harta României un județ de graniță ca punct de plecare.

Misiunea concurentului este să ajungă într-un judeţ tot de graniță, ales de calculator. Concurenții trebuie să răspundă la întrebări de cultură generală ce au legătură cu județele „prin care trec”. În ultima etapă rămâne un sigur jucător, cel care a răspuns la cele mai multe întrebări