Emisiunea din 17 aprilie a fost lider de audienţă
Telespectatorii TVR 1 au ales să petreacă a doua zi de Paşti alături de Iuliana Tudor, urmărind emisiunea „La masa de Paşti” care a devenit lider de audienţă luni, 17 aprilie.
Astfel, dacă prima parte a programului (difuzată în intervalul 12.10 – 13.48) la nivel Naţional, a avut un rating mediu de 2,7% şi o cotă medie de piaţă de 8,1% - fiind clasată în top 3 al audienţelor postului TVR 1, în a doua parte a programului difuzată în intervalul14,30 - 15.48, Iuliana a avut cel mai urmărit program, clasându-se pe locul I în topul emisiunilor TVR, cu un rating mediu de 4,4% şi o cotă medie de piaţă de 12,4% şi pe locul doi în topul general al tuturor televiziunilor.
La nivel Urban, programul „La masa de Paşti” a fost lider absolut de audienţă – devansând toate celelalte posturi tv - având un rating mediu de 3,8% şi o cotă de piaţă medie de 12%.
Minutul de Aur înregistrat la nivel Naţional a fost la 15.44 când peste un milion de telespectatori (mai precis 1.028.000 – reprezentând un rating de 5,7 % şi o cotă de piaţă de 15,7%).
Sursa datelor: Kantar Media Prelucrarea datelor: SRTv Copyright: ARMADATA SRL |