|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
* Sondajul nu este stiintific, el reflecta opinia vizitatorilor siteului. |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Thursday, 25 December 2008, ora 19:33 |
|
|
|
|
 Astrologii ne spun cum va fi anul 2009
Şanse ca PSD şi PD-L să reziste mai mult de toamna anului 2009 sunt minime, arată previziunile astrologilor. Anul viitor va fi unul agitat din punct de vedere politic.Pentru că intrăm în Anul Bivolului de Pământ, astrologii susţin că vom avea reforme în agricultură, iar criza economică nu ne va afectata atât de mult, pe cât ne sperie previziunile analiştilor economici.
|
|
| Comentarii (20) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnilor inca studenti la gramatica limbii romane, sper sa aveti gramul de modestie in gena sa va cereti scuze de la doamna. Din nefericire pentru Dvs. nu ati avut minima decenta sa asteptati 9 luni sa aflati si finalul. Iata ca, un dram de romanca cu carte v-a avertizat! Felicitari TVR pentru echidistanta si opinie liber exprimata. • Arghire 01-10-2009, ora 22:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La multi ani,multa sanatate,fericire si impliniri domnule G.T.Va doresc un an nou imbelsugat ! • C.T. 01-01-2009, ora 16:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La multi ani!,tuturor si din partea mea,sa aveti un an ferit de necazuri,\"crize\" si boli,iar daca cineva poarta numele Sfantului Vasile,La multi ani!cu sanatate!. • G.T. 01-01-2009, ora 12:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La multi ani si dumitale akm, un an nou fericit cu sanatate si impliniri.Ai dreptate cu ce spui, se pare ca in ultimii 50-100 de ani, oamenii reinventeaza roata. • C.T. 31-12-2008, ora 21:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hai sa va dau un exemplu care subliniaza spusele lui CT referitoare la inteligenta celor din trecut.Este un exemplu anatomic si nu unu astrolocic! Da Vinci acum 500 de ani este primul care a explicat functionalitatea valvelor din inima! Stiinta noastra contemporana a \"descoperit\" asta acum 30 de ani.Misterul era ce inchidea si deschidea valvele din inima noastra? Atentie,ne-au trebuit 450 de ani sa intelegem mesajul lui Leonardo Da Vinci.Ptr cei care nu stiti,circulatia singelui creaza \"virtejuri\" care inchid si deschid valvele inimii.Felicitari celor care au stiut! La Multi Ani tuturor,inclusiv Televiziuni Romane si aveti grija de voi si de familiile voastre.Stima si Virtute! • akm47 31-12-2008, ora 18:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T 29-Iti recomand sa citesti The 12th Planet de Zechariaih Sitchin si The sumerian cylinder seal.Sumerienii au fost locuitorii Mesopotamiei respectiv Iraq in ziua de azi.Stiau partial sistemul solar:Mercur: Ubu-idim-gud-ud,Gud-ud,Gu-ad,Gu-Utu, Nebo
Venus: Nindaranna,Ninsianna,Dibalt,Dilbad,Dilipat,Ishtar
Mars: Salbatai,Salbatana,Sanumma,Nergal
Jupiter: Udaltar,Mul-Babbar,Sagnae-gar,Nibiru-Marduk,Marduk
Saturn: Genna,Sagus,Uduidim,Ninib.Soarele si luna erau numite Shamash (soare) si Sin (luna) Pacat ca am pierdut foarte multe informatii de la inaintasii nostri.• akm47 30-12-2008, ora 17:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Ionut,Bucuresti:Va rog sa nu ma intelegeti gresit,am tot respectul pentru a cincea putere in stat(media),dar si media trebuie sa respecte niste reguli.Nu am nimic cu cititul in stele,dar trebuie pus la divertisment,spre deosebire de meteorologie care este un lucru serios.Pentru multa lume,TVR-ul este si va ramane mult timp un reper,...ce se spune la TVR este aproape litera de lege.De aceea insist ca postul nostru national sa ramna ceea ce este,adica unul in care sa ai incredere(la asta m-am referit cand am scris\"deontologic\").Uite,mig-ul vorbeste despre sumerieni,Nibiru...faceti o proba, intrebati un om oarecare ce sunt sumerienii,si o sa va raspunda ca e vreo rasa de capre din Africa.Vedeti dumneavoastra,nu toata lumea stie ce e \"anunaki\",dar la televizor se uita toti.In alta ordine de idei,dumneavoastra ca jurnalist ar trebui sa stiti ca, statul si implicit guvernul nu sunt decat niste instrumente de exploatare,ajunse acolo prin vointa democratiei(adica a celor care n-au auzit de Sumer),si ca increderea in ele trebuie sa fie foarte rezervata,iar asta e un lucru grav,nicidecum de divertisment.Cu speranta ca nu v-am deranjat in vreun fel,si cu respect, • G.T. 28-12-2008, ora 19:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mig de acord cu ce spui...nu cred ca ride nimeni se \"astrologie\", ci de felul cum a inceput sa fie folosita pe posturile TV, asa dupa cum bine spui, de persoane care nu stiu sa citeasca cartea ce le-a fost pusa sub nas. Sint multe de spus despre aceasta stiinta, din ce am citit ici-colea, inteleg ca la Vatican ar exista inca documente vechi la care nu oricine are acces...documente inca exista cu multe detalii referitoare la descoperirile facute in antichitate, doar ca nu toate sint puse cap la cap, informatia nu este accesibila oricui, iar ca sa puna cineva ordine in ele inseamna munca de o viata si nici atunci nu va fi terminat totul...Uite spre exemplu, am vazut un documentar despre Egipt...am uitat numele cercetatorului,dar omul a demonstrat ca multe din asa zis descoperiri arheologice au fost puse in cartile de istorie in perioade complet gresite, dinastiile mentionate neavind nici o legatura cu perioada in sine...Multi contesta aceste demonstratii, si totusi cercetatorul si-a demonstrat logic punctul e vedere...Asa si cu astrologia...multe din scrierile antice sint fie pierdute fie greu de interpretat...In Mexic spre exemplu, mayashii au construit ChiChenitza, pozitionata fata de Soare intr-un fel in care la echinoctiu poti vedea umbra unui sharpe cum se \"tirashte\" pe piramida...daca sta un grup de oameni in fata piramidei si aplauda (asa cum se aplauda la Sala Polivalenta odata - stai sa vezi acu\' citi sar),ceea ce se aude inapoi este sisiitul unui sharpe...Sint multe lucruri legate de Univers de care noi oamenii de azi habar nu avem, dar credem ca stim mare brinza si ca sintem mai avansati ca oriciind...Cred ca aceasta ultima cnvingere este total gresita, si cred ca in trecut oamenii au fost mult mai avansati decit se crede astazi, si cred ca Universul era cunoscut in mai mare detaliu decit sintem capabili sa o facem astazi cu toate navele spatiale si sondele care le trimitem pe Marte si mai stiu eu unde...As avea mai multe \"traznai\" de mentionat, dar nu cred ca e locul potrivit pentru comentarii mai detaliate...
P.S. Domnul G.T. are dreptate... • C.T. 28-12-2008, ora 18:28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GT m-ai distrat foarte tare, au scapat fenomenele de sub controlul parlamentului, militiei, si mamei Omida! Cred ca nu in ultimul rind pot scapa de sub controlul haarp-ei, asa cu 2 de a, din Gakona, Alaska. Deci eu va spun un lucru. Nu rideti de astrologie fiindca astrologia este o stiinta despre energia cosmica, o stiinta asa de avansata incit noi inca nu am descoperit-o inca. Aceasta stiinta o aveau deja sumerienii acu 6000 ani. Iar ei au zis clar in sute de mii de tablite de argila, ca tot ce stiu ei au invatat de la anunaki = anu na ki = [sumeriana] cer catre pamant = cei care din cer au venit pe pamant. Sumerienii stiau de toate planetele inclusiv Neptun si Uranus care nu pot fi vazute decit cu telescopul. Stiau si de planeta Nibiru care oficial inca nu a fost descoperita. Acum sa clarificam un lucru. Astrologia are 2 parti total separate. Una este partea astronomica, ce poate fi calculata cu mare precizie, iar cealalta este interpretarea. Problema astrologiei pe care o avem noi astazi este ca avem doar partea astronomica. Partea de interpretare, poate o fi ramas vreun simbure original in ea, dar majoritatea interpretarii e facuta de oameni care nu inteleg stiinta adusa de anunaki. Oamenii nu pot interpreta o stiinta pe care nu o inteleg. Din acest motiv, nu ne putem baza pe interpretari. Dar putem spune ca soarele e in conjunctie cu saturn, ca venus e in opozitie cu jupiter si neptun in trigon cu uranus. Asta e partea astronomica pe care o intelegem si noi. Cind vor reveni anunaki ii vom intreba sa ne invete si pe noi interpretarea corecta si atunci vom sti si noi astrologia. Acum e pur si simplu o stiinta predata de profesori care nu stiu sa citeasca cartea pe care e scrisa. • mig 29 ovt 28-12-2008, ora 17:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mie nu mi se pare nimic gresit cu acest material si sunt jurnalist. Doamna Cojocaru Mariana nu este un sarlatan, ci este un astrolog, angajat al Televiziunii Romane. O cunosc si o invita toate televiziunile, e un om serios, asa ca lasati-o balta cu comentariile acestea! E un specialist in astrologie, nu o ghicitoare!
Si ce daca s-a ilustrat partea de politica cu politicienii romani? Doar la ei se face referire,nu? Vi se pare cumva ca politicieii romani sunt mai seriosi decat stirea asta?
Va inselati!
Uitati-va la promosiunile dinainte de campania electorala, uitati-va ca nu se mai tin de cuvant acum dupa ce au facut noul guvern, la nicio luna dupa ce au promis marea cu sarea. Eu cred ca ei sunt \"de divertisment\".
Ce incredere sa mai am in ei?
Va asigur e ca in viata mea nu o sa mai votez PSD sau PDL!
Poate nu imi cenzurati acest mesaj, Televiziunea Romana, ca platesc si eu abonamentul si vreau sa vad ca aveti reporteri cu atitudine serioasa si corecti deontologic, cum s-au dovedit a fi in ultimul an de cand va reurmaresc! • Ionut, Bucuresti 28-12-2008, ora 16:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\"iar fenomenele meteorologice,pot scapa de sub control(00:39video)\".Intreb:De sub controlul cui?!...al parlamentului,militiei,guvernului,mamei Omida,...asta e a\'la 0tv,probabil aduce audienta,dar deontologic nu e...;E ca si cum ai da rachiu unui copil mic,pentru a dormi bine.Daca era articol de divertisment,nu ziceam nimic. • G.T. 27-12-2008, ora 18:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVR - nu va suparati, intrebati-o pe doamna daca stie sa dea in bobi.La stele e prastie,poate se pricepe mai bine la citit in cafea sau dat in bobi...e ce ziceti? suna bine pentru o emisiune viitoare???Apropos? Ce-ati facut cu articolul 53487 cu doamna pisicolog, l-ati taiat de tot? Era distractiv s vezi cite ifose isi da...Hai acu\' sa vedem cum e cu doamna astalalta ...pentru inceput ma intereseaza partea cu bobii...Astept raspuns...:) • C.T. 27-12-2008, ora 01:31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>> Astrologii ne spun cum va fi anul 2009 <<
-Simt nevoia sa dau cateva notiuni lamuritoare.Am invata ca materii legate Geodezie si Masuratori Spatiale,materii ca Astrologia si Astronomia,adica stiinta despre Astri-Astrologia- si stiinta despre Univers,adica Astronomia.
-Ca specialisti ei exista,adica Astrologii si Astronomii.Ca si influente ale Universului asupra unor caracteristici materiale ale omului,astrologic ele exista fiind legate de \"meridianul locului\",adica a zonei/locatiei unde te-ai nascut.Mai aproape de un pol sau de ecuator,de un meridian sau altul,ca termeni populari,de locul \"astral/zodiacal\" unde esti nascut.
-Adica te-ai nascut \"sub o stea\" si ai niste insusiri fizicochimice specifice locului.Cei din Africa asa cum ii stim,cei de la pol,cei de la ecuator,etc.Cert este ca cel nascut la ecuator va suporta mai greu frigul polar,iar cel nascut la pol,caldura ecuatorului...
-NIMIC deaface cu pezicerea unui viitor,chiar pe zile si ore.Toti care pretind ca stiu a prezice asa ceva sunt sigur EXCROCI care profita de credulitatea oamenilor si pe alocuri de prostia lor.Unii au ajuns sa sporovaie o noapte intreaga in fata unui -de regula- Laptop ca sa impresioneze mai puternic,dintre ei fiind chiar semianalfabeti.
-Foarte grav este ca lume proasta este destula ca sa le \"sparga\"buzunarele cu bani.Ca efect benefic este totusi de luat in considerare faptul ca pe unii ii face mai optimisti,mai increzatori in sine,mai curajosi-in bine sau rau-in lupta cu greutatile vietii.
-Tot asa de adevarat este ca produce si nenorociri multora.Acesti \"prezicatori\" fac parte din \"folclorul\"general,ca alternativa a unor lipsuri din viata oamenilor.A acelora lipsiti de posibilitati materiale,ca si a acelora cu posibilitati materiale,dar cu minte putina.Si...s-ar putea spune destule pentru a dovedi ca ei,\"prezicatorii\" exista,desi nu ar trebui sa esiste.Ca si bolile...La anul-2009- sa ne regasim sanatosi si voiosi cu mai mult noroc.
-LA MULTI ANI 2009 TUTUROR!
• naucul 26-12-2008, ora 20:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doamna cu Cojocul,in Astrologia Chineza intra in cont toate cele noua Planete,dar cum o Planeta a fost Exclusa din motive (???) disciplinare:eu nu mai cred in Astrologie. • SOCRATE 26-12-2008, ora 17:40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
care geniu cunoaste tot sistemul solar sa prezica viitorul sunt toate vorbe goale aiurea nici astronomii nu cunoasc tot sistemul solar ..... • sonia 26-12-2008, ora 16:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunteti seriosi? Intrebati niste sarlatani despre politica? Unde va este mintea? Promovati prostia, foarte bine. SI ca gluma e proasta, dar ca stire serioasa! Standardele TVR sunt penibile. • marina 26-12-2008, ora 12:46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toate astea le stiu si eu fara sa fiu astrolog ! • Adrian 26-12-2008, ora 12:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cand zici \"astrolog\" (nu astronom), de pe acum vorbesti de un ins dubios, cu iz medieval. Cand aceasta calitate si-o asuma o parasuta escroaca din Bucuresti, zici ca TVR1 a innebunit, dand ca stire nationala baiguiala unei mahalagioaice. • Astronomul. 26-12-2008, ora 11:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Penibil...ce ne spune doamna astrolog este deja realitate, nimic nou...dar ce conteaza, nu-i asa? • Horoscop 26-12-2008, ora 07:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astia de la tevereu sunt de coma! dupa ce o pescuisera pe doamna pisicolog care debita ce debita, acu o scoasera pe asta de nu stiu unde sa ne ametzeasca cu alte tampenii. • regula de trei compusa 26-12-2008, ora 03:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|